Centro académico
FACULTAD DE EDUCACIÓN
Publicaciones (127) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
A Systematic Review of Literature on Emerging Technologies and Specific Learning Difficulties
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 3
-
A distinctive ageing: Age and people with intellectual disabilities
Archive of gerontology and geriatrics research, Vol. 8, pp. 2
-
A pathway in vocational education in English language to enhance students’ curricula in Italy and in Spain
Annali della facoltà di Scienze della formazione Università degli studi di Catania, Vol. 22, pp. 203-218
-
Accompaniment in the Gender and Social Discrimination of Migrant Women Victims of Gender-Based Violence: From Bibliography to Situated Key in Burgos, Spain
Social Sciences, Vol. 12, Núm. 6, pp. 325
-
Afrontando la exclusión y la brecha digital mediante un uso humano de las TIC
Cuadernos de pensamiento, Núm. 36, pp. 201-223
-
Afrontando la exclusión y la brecha digital mediante un uso humano de las TICs
Cuadernos de Pensamiento, Vol. 2, pp. 454
-
Antropología, ética y planes de formación. Propuesta de un plan formativo para una empresa de la madera en España
REA. Revista euroamericana de antropología, Núm. 14, pp. 145-159
-
Applying magnetic techniques to determine the evolution of reactive diapirs: A case study of the Lusitanian basin
Tectonophysics, Vol. 868
-
Beneficios comunicativos, sociales y culturales de una inmersión lingüística en el extranjero
NABE Journal of Research and Practice, pp. 1-10
-
Buenas prácticas como motor de cambio en la atención del alumnado con enfermedades minoritarias
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 41, Núm. 3, pp. 51-74
-
CLIL (Content and Language Integrated Learning) Methodological Approach in the Bilingual Classroom: A Systematic Review
International Journal of Instruction, Vol. 16, Núm. 3, pp. 915-934
-
Case study on evaluation in the formative dynamics of school soccer: results-driven arbitrariness
Sport, Education and Society, Vol. 28, Núm. 7, pp. 771-784
-
Co-teaching among English pre-service teachers for integrated STEAM+CLIL education
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 9, pp. 195-212
-
Conceptions and Attitudes of Pre-School and Primary School Teachers towards STEAM Education in Spain
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 4
-
Conocimientos previos erróneos del alumnado en la asignatura de Química del Medio Ambiente
Education in the knowledge society (EKS), Núm. 24
-
Contribution to the Knowledge of Gastrointestinal Nematodes in Roe Deer (Capreolus capreolus) from the Province of León, Spain: An Epidemiological and Molecular Study
Animals, Vol. 13, Núm. 19
-
Creencias del profesorado y formación del potencial emprendedor en el alumnado
Interciencia: Revista de ciencia y tecnología de América, Vol. 48, Núm. 8, pp. 398-408
-
Crossfit en secundaria desde un enfoque de autorregulación con carácter plurilingüe
Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 79, pp. 1002-1003
-
Cuerpo y movimiento en las guías docentes de Didáctica de las Ciencias Sociales de Educación Infantil: un estudio de caso
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 50, pp. 143-151
-
Cultural Adaptation of the Expectancy-Value-Cost Scale for Spanish-Speaking Students
Journal of Early Adolescence