Artikel (44) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2015

  1. A multidimensional analysis of the information sources construct and its relevance for destination image formation

    Tourism Management, Vol. 48, pp. 319-328

  2. A typology of firms regarding m-commerce adoption

    International Journal of Information System Modeling and Design, Vol. 6, Núm. 4, pp. 42-56

  3. Applying Goldratt's theory of constraints to reduce the bullwhip effect through agent-based modeling

    Expert Systems with Applications, Vol. 42, Núm. 4, pp. 2049-2060

  4. Assessing the influence of social media on tourists’ motivations and image formation of a destination

    International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 7, Núm. 4, pp. 458-482

  5. Attitudes toward mobile advertising among users versus non-users of the mobile Internet

    Telematics and Informatics, Vol. 32, Núm. 2, pp. 355-366

  6. Brand and Price: Key Signals when Opening a Franchise Outlet

    Journal of Promotion Management, Vol. 21, Núm. 4, pp. 416-431

  7. Brands as substitutes for the need for touch in online shopping

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 27, pp. 121-125

  8. Determinants of clothing repurchase through mobile devices

    Esic market, Núm. 152, pp. 57-100

  9. Determining factors of transparency and accountability in local governments: A meta-analytic study

    Lex Localis, Vol. 13, Núm. 2, pp. 129-160

  10. Easing knowledge management in the power sector by means of a neuro-genetic system

    International Journal of Bio-Inspired Computation, Vol. 7, Núm. 3, pp. 170-175

  11. Efectividad del aprendizaje cooperativo en contabilidad: una contrastación empírica

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 18, Núm. 2, pp. 138-147

  12. El jardín real, el jardín imaginado: la creación del espacio natural en las coronas de Castilla y Aragón en el tránsito del renacimiento

    La corónica: A Journal of Medieval Hispanic Languages, Literatures & Cultures, Vol. 44, Núm. 1, pp. 15-38

  13. El modelo administrativo de la Corte de Fernando el Católico. Cambios y permanencias en la gestión cortesana de la Corona de Aragón

    E-Spania: Revue électronique d'études hispaniques médiévales, Núm. 20

  14. El presente y el futuro de la banca por móvil según los usuarios españoles de banca

    Universia Business Review, Núm. 46, pp. 94-117

  15. Engagement research in social and environmental accounting

    Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, Vol. 6, Núm. 1, pp. 5-28

  16. Exploring the adjustment of international university students in relation to dietary practices

    British Food Journal, Vol. 117, Núm. 12, pp. 2947-2974

  17. Financiación y nivel de precios en el sector inmobiliario

    Análisis Financiero, Núm. 128, pp. 18-38

  18. Franchisee net income: A signal to choose a franchise in a period of crisis

    RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 55, Núm. 6, pp. 688-698

  19. Governance, transparency and accountability: An international comparison

    Journal of Policy Modeling, Vol. 37, Núm. 1, pp. 136-174

  20. Haciendo visible lo invisible: propuesta de un modelo de conxión entre indicadores de capital intelectual y la cuenta de resultados

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 111, pp. 73-75