Departamento
ECONOMIA Y ADMON. DE EMPRESAS
Publicaciones (78) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2018
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12 Royal Household and Political Parties: The Configuration of Ferdinand the Catholic’s Entourage in Castile (1469-1516)
Royal and Elite Households in Medieval and Early Modern Europe (Brill), pp. 288-308
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A global model for the image formation of a tourist destination: evidences from a sun and sand destination in Spain
Journal of marketing trends, Vol. 5, Núm. 5, pp. 57-73
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A new heuristic approaches for Multidimensional Multi-Choice Knapsack Problem (MMKP)
2018 World Congress in Computer Science, Computer Engineering and Applied Computing, CSCE 2018 - Proceedings of the 2018 International Conference on Artificial Intelligence, ICAI 2018
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A systematic literature review of the use of social media for business process management
Lecture Notes in Business Information Processing
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An agent-based perspective to Goldratt’s PQ problem
2018 World Congress in Computer Science, Computer Engineering and Applied Computing, CSCE 2018 - Proceedings of the 2018 International Conference on Artificial Intelligence, ICAI 2018
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Análisis con "big data" de las respuestas de los hoteles en TripAdvisor
Esic market, Núm. 160, pp. 339-378
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Análisis de la formación de la imagen de un destino arqueológico: la influencia de las fuentes de información en la imagen cognitiva, afectiva y única
Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería
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Análisis de la formación de la imagen de un destino turístico
XXII Annual Meeting of the Academy AEDEM, Gandía, 6-8 de juio de 2018
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Are you technologically prepared for mobile shopping?
The service industries journal, pp. 1-23
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Board independence and firm performance: The moderating effect of institutional context
Journal of Business Research, Vol. 88, pp. 28-43
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Caso 8. Asofi Asesores
Creación de empresas y género. Casos reales de mujeres emprendedoras (Tirant Humanidades)
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Corruption, political discretion and entrepreneurship
Multinational Business Review, Vol. 26, Núm. 2, pp. 111-125
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Culture, board composition and corporate social reporting in the banking sector
Administrative Sciences, Vol. 8, Núm. 3
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Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor: una aplicación al sector de la moda
Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141
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Data on the main working conditions with influence on the development of hearing loss amongst the occupational population in Spain
Data in Brief
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Del consejo de administración a los códigos de buen gobierno: un paseo por la literatura académica
Economistas, Núm. 158, pp. 106-125
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Determinantes de la experiencia de cliente en e-servicios: el caso de las universidades virtuales
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 9, pp. 11-33
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Dimensioning the Supply Chain Decision Support Systems
12th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management (ICIEIM18) and XXII Congreso de Ingeniería de Organización (CIO18)
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Does the sequencing of related and unrelated export diversification matter? Evidence from Colombian exporters
International Business Review, Vol. 27, Núm. 6, pp. 1141-1149
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El gobierno corporativo en Latinoamérica: directorios, estructura y concentración de propiedad
Economistas, Núm. 158, pp. 69-75