Publicaciones (78) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2018

  1. 12 Royal Household and Political Parties: The Configuration of Ferdinand the Catholic’s Entourage in Castile (1469-1516)

    Royal and Elite Households in Medieval and Early Modern Europe (Brill), pp. 288-308

  2. A global model for the image formation of a tourist destination: evidences from a sun and sand destination in Spain

    Journal of marketing trends, Vol. 5, Núm. 5, pp. 57-73

  3. A new heuristic approaches for Multidimensional Multi-Choice Knapsack Problem (MMKP)

    2018 World Congress in Computer Science, Computer Engineering and Applied Computing, CSCE 2018 - Proceedings of the 2018 International Conference on Artificial Intelligence, ICAI 2018

  4. A systematic literature review of the use of social media for business process management

    Lecture Notes in Business Information Processing

  5. An agent-based perspective to Goldratt’s PQ problem

    2018 World Congress in Computer Science, Computer Engineering and Applied Computing, CSCE 2018 - Proceedings of the 2018 International Conference on Artificial Intelligence, ICAI 2018

  6. Análisis con "big data" de las respuestas de los hoteles en TripAdvisor

    Esic market, Núm. 160, pp. 339-378

  7. Análisis de la formación de la imagen de un destino arqueológico: la influencia de las fuentes de información en la imagen cognitiva, afectiva y única

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

  8. Análisis de la formación de la imagen de un destino turístico

    XXII Annual Meeting of the Academy AEDEM, Gandía, 6-8 de juio de 2018

  9. Are you technologically prepared for mobile shopping?

    The service industries journal, pp. 1-23

  10. Board independence and firm performance: The moderating effect of institutional context

    Journal of Business Research, Vol. 88, pp. 28-43

  11. Caso 8. Asofi Asesores

    Creación de empresas y género. Casos reales de mujeres emprendedoras (Tirant Humanidades)

  12. Corruption, political discretion and entrepreneurship

    Multinational Business Review, Vol. 26, Núm. 2, pp. 111-125

  13. Culture, board composition and corporate social reporting in the banking sector

    Administrative Sciences, Vol. 8, Núm. 3

  14. Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor: una aplicación al sector de la moda

    Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141

  15. Data on the main working conditions with influence on the development of hearing loss amongst the occupational population in Spain

    Data in Brief

  16. Del consejo de administración a los códigos de buen gobierno: un paseo por la literatura académica

    Economistas, Núm. 158, pp. 106-125

  17. Determinantes de la experiencia de cliente en e-servicios: el caso de las universidades virtuales

    Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 9, pp. 11-33

  18. Dimensioning the Supply Chain Decision Support Systems

    12th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management (ICIEIM18) and XXII Congreso de Ingeniería de Organización (CIO18)

  19. Does the sequencing of related and unrelated export diversification matter? Evidence from Colombian exporters

    International Business Review, Vol. 27, Núm. 6, pp. 1141-1149

  20. El gobierno corporativo en Latinoamérica: directorios, estructura y concentración de propiedad

    Economistas, Núm. 158, pp. 69-75