Recreando la sociedad del pasadomodernización y conflicto social en La Señora
ISSN: 0211-2175
Argitalpen urtea: 2009
Zenbakia: 39
Orrialdeak: 51-70
Mota: Artikulua
Beste argitalpen batzuk: Anàlisi: Quaderns de comunicació i cultura
Erreferentzia bibliografikoak
- ACOSTA-ALRUZU, C. (2003). «I am Not a Feminist… I Only Defend Women as Human Beings: The Production, Representation, Consumption of Feminism in a Telenovela». Critical Studies in Media Communication, vol. 20, núm. 3, p. 269-249.
- ARON, R. (1965). Dieciocho lecciones sobre la sociedad industrial. Barcelona: Seix Barral.
- BELL, D. (1976). El advenimiento de la sociedad postindustrial. Madrid: Alianza.
- BUONANNO, M. (2006). L’età della televisione. Roma: Editori Laterza.
- CASTELLÓ, E. (2004). «Mecanismos de construcción de la identidad cultural en las series de ficción: el caso de la televisión autonómica en España». Estudios sobre las Culturas Contemporáneas, 20, p. 45-77.
- CASTELLÓ, E. (2009). «The Nation as Political Stage: A Theoretical Approach to Television Fiction and National Identity». International Communication Gazette, vol. 71, núm. 4, p. 303-322.
- CERVANTES, A. C. (2005). «La telenovela colombiana: un relato que reivindicó las identidades marginadas». Investigación y Desarrollo, vol. 13, núm. 2. p. 280-295.
- CHATMAN, S. (1990). Historia y discurso. La estructura narrativa en la novela y el cine. Madrid: Taurus.
- CHICHARRO, M. (2009). «Información, ficción, telerrealidad y telenovela. Algunas lecturas sobre la sociedad española y su historia». Comunicación y Sociedad, núm. 11, p. 73-98. Universidad de Guadalajara.
- CHICHARRO, M.; RUEDA, J. C. (2005). Imágenes y palabras. Medios de comunicación y públicos contemporáneos. Madrid: Centro de Investigaciones Sociológicas.
- CHICHARRO, M.; RUEDA, J. C. (2008). «Televisión y ficción histórica. Amar en tiempos revueltos». Comunicación y Sociedad, núm. 2, p. 57-84.
- EISENSTADT, S. N. (1992). «Estudios de modernización y teoría sociológica». En: CARNERO ARBAT, T. (ed.). Modernización, desarrollo político y cambio social. Madrid: Alianza, p. 71-100.
- ERICKSON, R.; GOLDTHORPE, J. H. (1993). The Constant Flux: A Study of Class Mobility in Industrial Societies. Oxford: Clarendon Press.
- FERRÉS, J. (1996). Televisión subliminal. Socialización mediante comunicaciones inadvertidas. Barcelona: Paidós.
- FISKE, J. (1987). Television culture. Londres: Routledge.
- GALÁN, E. (2007). «Las huellas del tiempo del autor en el discurso televisivo de la posguerra española». Razón y Palabra, 56, www.cem.itesm.mx/dacs/publicaciones/logos/. actual/egalan.html
- GIDDENS, A. (1995). La transformación de la intimidad: sexualidad, amor y erotismo en las sociedades modernas. Madrid: Cátedra.
- GOFFMAN, E. (1959). The Presentation of Self in Everyday Life. Garden City, Nueva York: Anchor Books.
- GOFFMAN, E. (1982). «The Interaction Order». American Sociological Review, vol. 48, p. 1-17.
- GOLDTHORPE, J. H.; MARSHALL, G. (1992). «The Promising future of class analysis». Sociology, 26.
- GÓMEZ, R. (1996). «Temas articuladores del género telenovela». En: SOTO, M. (ed.). Telenovela/telenovelas. Buenos Aires: Atuel, p. 37-50.
- GORTON, K. (2008). «There’s No Place Like Home. Emotional Exposure, Excess and Empathy on TV». Critical Studies in Television, vol. 3. núm. 1. p. 3-14.
- HARRIS, C. (1983). Familia y sociedad industrial. Barcelona: Península.
- IGLESIAS DE USSEL, J. (1998). La familia y el cambio político en España. Madrid: Tecnos.
- IGLESIAS DE USSEL, J. (1992). «El influjo de la Revolución Francesa en la familia moderna». En: VVAA. Escritos de teoría sociológica en homenaje a Luis Rodríguez Zúñiga. Madrid: Centro de Investigaciones Sociológicas, p. 525-538.
- IMBERT, G. (2003). El zoo visual. De la televisión espectacular a la televisión especular. Barcelona: Gedisa, p. 96.
- KLAGSBRUNN, M. (1993). «The Brazilian telenovela: A genre in development». En: FADUL, A. M. (ed.). Serial fiction in TV: The Latin American telenovelas. Sao Paulo: Universidad de Sao Paulo, p. 15-24.
- LA PASQUINA, A. C.; STRAUGBHAAR, J. D. (2005). «Multiple proximities between television, genres, and audiences». Gazette: The International Journal for Communication Studies, vol. 6, núm. 3, p. 271-288.
- LEAL, O. F. (1986). A leitura social da novela das oito [The social reading of the eight o’clock telenovela]. Petrópolis, Brasil: Editora Vozes.
- LEAL, O. F. (1988). «Class interpretations of a soap opera narrative: The case of the Brazilian novella “Summer Sun”». Theory, Culture and Society, vol. 5, p. 81-88.
- MATELSKI, M. (1999). Soap Operas Wordlwide: Cultural and Serial Realities. Jefferson, NC: Mcfarland.
- OBREGON, R. (1995). «Telenovelas: An Exploration of Genre Proximity in International Television». Texto no publicado citado por LA PASQUINA, A. C.; STRAUGBHAAR J. D. (2005). «Multiple proximities between television, genres, and audiences». Gazette: The International Journal for Communication Studies, vol. 67, núm. 3, p. 271-288.
- O’DONNELL, H. (1999). Good Times, Bad Times: Soap Operas and Society in Western Europe. Londres y Nueva York: Leicester University Press, p. 159-178.
- O’DONNELL, H. (2002). «Peripheral Fissions? Language and Identity in Three Minority-Language Soaps». Entertext. An Interactive Interdisciplinary E-Journal for Cultural and Historical Studies and Creative Work, vol. 2, núm. 1, p. 173-97.
- PORTO, M. P. (2005). «Political Controversies in Brazilian TV Fiction. Viewers’ Interpretation of the Telenovela Terra Nostra». Television and New Media, vol. 6, núm. 4, p. 342-395.
- REHER, D. S. (1997). Perspectives on the Family in Spain. Past and Present. Oxford: Clarendon Press.
- RUBIN, A. M.; PERSE, E. M. (1987). «Audience Activity and Soap Opera Involvement: A Uses and Effects Investigation». Human Communication Research, vol. 14, p. 246-268.
- SILVERSTONE, R. (1994). Television and Everyday Life. Londres: Routledge.
- SMELSER, N. J. (1971). «Mecanismos de cambio y ajuste al cambio». En: HOSELITZ, B. F.; MOORE, W. E. (eds.). Industrialización y sociedad. Madrid: Euramérica, p. 45-75.
- SMITH, P. J. (2008). «Transnational Telenovela. The Case of Amar en Tiempos Revueltos». Critical Studies in Television, vol. 3, núm. 2, p. 4-18.
- SOLÉ, C. (1976). Modernización: un análisis sociológico. Barcelona: Península.
- STONE, L. (1977). The Family, Sex and Marriage in England. 1500-1800. Nueva York: Harper and Row.
- STRAUBHAAR, J. D. (1991). «Beyond Media Imperialism: Asymmetrical Interdependence and Cultural Proximity». Critical Studies in Mass Communication, vol. 8, p. 39-59.
- STRAUBHAAR, J. D. (1998). «Cultural Capital, Language and Cultural Proximity in the Globalization of Television». Presented at the 48th International Communication Association, Jerusalem.
- TUFTE, T. (1994). Living with the Rubbish Queen: A media ethnography about telenovelas in everyday life of Brazilian women. Unpublished doctoral dissertation, Dinamarca: Universidad de Copenhagen.
- TUFTE, T. (2000). Living with the Rubbish Queen: Telenovelas, culture and modernity in Brazil. Luton: University of Luton Press.
- VALERO, Á. (1992). «La muerte de la familia: mito o realidad». En: MOYA, C.; et. al. Escritos de teoría sociológica en homenaje a Luis Rodríguez Zúñiga. Madrid: Centro de Investigaciones Sociológicas, p. 1127-1144.
- VILCHES, L. (1999). La televisión. Los efectos del bien y del mal. Barcelona: Paidós.
- WILLIS, P. (1977). Learning to Labour. How Working Class Kids Get Working Class Jobs. Farnborough: Saxon House.
- WRIGHT, E. O. (1978). Class, Crisis and State. Londres: Verso. Mª del Mar Chicharro Merayo es profesora de Sociología de la Comunicación del Centro de Estudios Superiores Felipe II, UCM.
Atariko dokumentuak egunero eguneratzen dira. Data horrek atariaren egiturari buruzko informazioa eguneratzeari egiten dio erreferentzia (pertsonak, ikerketa-taldeak, antolaketa-unitateak, proiektuak...).