Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Castilla-La Mancha (53)

2021

  1. Challenge-based learning: how to learn marketing in healthcare studies?

    INTED2021 Proceedings. 15th International Technology, Education and Development Conference, 8 - 9 March 2021, online

2018

  1. A global model for the image formation of a tourist destination: evidences from a sun and sand destination in Spain

    Journal of marketing trends, Vol. 5, Núm. 5, pp. 57-73

  2. Análisis de la formación de la imagen de un destino arqueológico: la influencia de las fuentes de información en la imagen cognitiva, afectiva y única

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

  3. Análisis de la formación de la imagen de un destino turístico

    XXII Annual Meeting of the Academy AEDEM, Gandía, 6-8 de juio de 2018

  4. Food Values and the Spanish Consumer: Evidences Obtained in Different Segments

    Nutrition & food science international journal, Vol. 5, Núm. 1, pp. 72-89

  5. The management of archeological sites as tourism resources

    International Journal of Computational Methods in Heritage Science, Vol. 2, Núm. 2, pp. 97-111