Sonia
San Martín Gutiérrez
Catedrática de Universidad
Paula
Rodríguez Torrico
Profesora Ayudante Doctora
Publications by the researcher in collaboration with Paula Rodríguez Torrico (21)
2023
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Smartphones, the new addiction: Causes and Consequences for Elementary and High School Students According to Teachers and Experts
Computers in the Schools
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Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
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La integración de las competencias éticas en los estudios universitarios
Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 25, pp. 53-74
2021
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La adicción al smartphone: el nuevo reto de la educación superior
Transformación universitaria: retos y oportunidades (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 393-400
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"Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores
Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38
2020
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Risk and protective factors of smartphone addiction and impulse downloads
Economía empresarial. Aportaciones científicas para su desarrollo: libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial. 5 y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo
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La adicción al smartphone en la adolescencia a examen: causas y consecuencias
Conference proceedings CIVINEDU 2020: 4th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation September 23-24, 2020
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The role of omnichannel tendency in digital information processing
Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367
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The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention
Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1659-1672
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The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education
Education and Information Technologies, Vol. 25, Núm. 4, pp. 3205-3225
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Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
2019
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What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102
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The most waited engagement in higher education: teachers and students’ committed with e-learning
Journal of Management and Business Education, Vol. 2, Núm. 3, pp. 231-249
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Revisión de los factores clave de éxito del sistema de e-learning en la educación superior: una perspectiva multi-agente
Revista educación y tecnología, Núm. 13, pp. 1-17
2018
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Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor: una aplicación al sector de la moda
Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141
2017
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Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior
Computers in Human Behavior, Vol. 68, pp. 465-471
2016
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Emoción o cognición: ¿qué surge antes en la compra online?
III Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos, 15 y 16 de diciembre de 2016
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Comportamiento omnicanal vía PC versus móvil: influencia de los rasgos del individuo
XXVIII Congreso de Marketing AEMARK 2016, León, 7 al 9 de septiembre de 2016
2015
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Marcos teóricos de aplicación para la compra electrónica de moda
II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015
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Determinants of clothing repurchase through mobile devices
Esic market, Núm. 152, pp. 57-100