Sonia
San Martín Gutiérrez
Catedrática de Universidad


Universidad de Valladolid
Valladolid, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad de Valladolid (29)
2023
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Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
2021
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The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment
Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84
2020
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The role of omnichannel tendency in digital information processing
Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367
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The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 15, Núm. 2, pp. 59-75
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Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
2019
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What kind of video gamer are you?
Journal of Consumer Marketing, Vol. 36, Núm. 1, pp. 218-227
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What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?
Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102
2018
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Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor: una aplicación al sector de la moda
Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141
2017
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How can E-vendors create trust in B2C and C2C contexts?
Mobile Commerce: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1390-1412
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Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior
Computers in Human Behavior, Vol. 68, pp. 465-471
2016
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Emoción o cognición: ¿qué surge antes en la compra online?
III Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos, 15 y 16 de diciembre de 2016
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Comportamiento omnicanal vía PC versus móvil: influencia de los rasgos del individuo
XXVIII Congreso de Marketing AEMARK 2016, León, 7 al 9 de septiembre de 2016
2015
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Marcos teóricos de aplicación para la compra electrónica de moda
II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015
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Determinants of clothing repurchase through mobile devices
Esic market, Núm. 152, pp. 57-100
2014
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How can E-vendors create trust in B2C and C2C contexts?
Electronic Payment Systems for Competitive Advantage in E-Commerce (IGI Global), pp. 72-92
2011
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La reputación empresarial del país de origen del producto y el etnocentrismo del consumidor como determinantes de la intención de compra de un automóvil extranjero
Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 91-108
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Dual effect of perceived risk on cross-national e-commerce
Internet Research, Vol. 21, Núm. 1, pp. 46-66
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Does involvement matter in online shopping satisfaction and trust?
Psychology and Marketing, Vol. 28, Núm. 2, pp. 145-167
2010
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Product and channel-related risk and involvement in online contexts
Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 9, Núm. 3, pp. 263-273
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Los determinantes de la confianza del comprador online: comparación con el caso de subasta
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 10, Núm. 1, pp. 43-61