Publications (151)

2021

  1. La adicción al smartphone, el nuevo reto de la educación superior

    Transformación universitaria. Retos y oportunidades (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 393-400

  2. Adicciones sin sustancia: Teléfono móvil y RRSS

    Guía de mínimos necesarios para la regulación de la comunicación audiovisual en la infancia y la adolescencia (Aranzadi), pp. 313-322

  3. What colour are you? Smartphone addiction traffic lights and user profiles

    European Journal of Management and Business Economics

  4. The influence of website quality and star rating signals on booking intention: analyzing the moderating effect of variety seeking

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 25, Núm. 1, pp. 3-28

  5. The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment

    Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84

  6. Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing

    Journal of Research in Interactive Marketing

  7. "Be seamless, my firm!" Cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores

    Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38

2020

  1. Risk and protective factors of smartphone addiction and impulse downloads

    Economía empresarial: aportaciones científicas para su desarrollo, libro de resumenes del XXII Seminario Hispano Luso de Economía Empresarial 5 Y 6 de Noviembre de 2020 Facultade de C.C. Empresariais e Turismo Campus de Ourense Universidade de Vigo

  2. La adicción al smartphone en la adolescencia a examen: causas y consecuencias

    Conference proceedings CIVINEDU 2020: 4th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation September 23-24, 2020

  3. Tourism value VS barriers to booking trips online

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 53

  4. The role of omnichannel tendency in digital information processing

    Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367

  5. The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention

    Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1659-1672

  6. The determinants of teachers’ continuance commitment to e-learning in higher education

    Education and Information Technologies, Vol. 25, Núm. 4, pp. 3205-3225

  7. The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 15, Núm. 2, pp. 59-75

  8. Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction

    Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761

  9. Between love and boycott: a story of dual origin brands

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 24, Núm. 3, pp. 377-402

  10. Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment

    Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 30, Núm. 3, pp. 187-208

2019

  1. Factores que condicionan las relaciones B2B exitosas en ámbito del turismo grupal

    Omnichannel Marketing: las nuevas reglas de la distribución y el consumo en un mundo omnicanal (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 229-249

  2. Revisión de los factores clave de éxito del sistema de e-learning en la educación superior: una perspectiva multi-agente

    Revista educación y tecnología, Núm. 13, pp. 1-17