Publicaciones en las que colabora con OLGA VALENCIA GARCÍA (30)

2022

  1. 21st century skills: What else?

    ICERI2022 Proceedings. 15th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 7-9 November, 2022, Seville, Spain

  2. Heading for inter-disciplinary lectures: an international collaborative team activity carried out between an Asian and European Universities

    INTED2022 Proceedings, 16th International Technology, Education and Development Conference, Valencia 07-09 marzo, 2022

  3. Non-border classrooms: experiences in international teaching innovation

    INTED2022 Proceedings, 16th International Technology, Education and Development Conference, Valencia 07-09 marzo, 2022

  4. Simultaneous class-modelling in chemometrics: A generalization of Partial Least Squares class modelling for more than two classes by using error correcting output code matrices

    Chemometrics and Intelligent Laboratory Systems, Vol. 227

  5. The importance of international inter-disciplinary lectures: an educational innovation system for enhancing students´ job hunting

    EDULEARN22 Proceedings, 14th International Conference on Education and New Learning Technologies, 4-6 July, 2022, Palma, Spain

2021

  1. A modified entropy-based performance criterion for class-modelling with multiple classes

    Chemometrics and Intelligent Laboratory Systems, Vol. 217

  2. Minimización de errores relativos con regresiones sobreComponentes Principales: aplicación a modelos de calibrado

    VII Jornadas de investigadoras de Castilla y León [Recurso electrónico]: la aventura de la ciencia y la tecnología (Fundación 3CIN), pp. 35

  3. Partial Least Squares model inversion in the chromatographic determination of triazines in water

    Microchemical Journal, Vol. 164, Núm. 105971, pp. 1-9

  4. Principal component regression that minimizes the sum of the squares of the relative errors: Application in multivariate calibration models

    Journal of Chemometrics, Vol. 35, Núm. 6

2019

  1. Multivariate analysis for overall assessment of student learning based on several individual scores obtained in different activities

    Edulearn19: 11th international conference on education and new learning technologies

2017

  1. Feedback recursivo y aprendizaje eficiente

    Aulas y Tecnología Educativa en evolución: actas, XXV Jornadas Universitarias de Tecnología Educativa, JUTE 2017. Burgos, 21, 22 y 23 de junio de 2017

2012

  1. A Bootstrap Procedure in the Context of Correspondence Analysis: Numerical Approach to Measure the Stability of Axes

    Estudios de economía aplicada, Vol. 30, Núm. 1, pp. 357

  2. Mercado de trabajo y competencias de los profesionales de recursos humanos

    Revista universitaria de ciencias del trabajo, Núm. 13, pp. 237-250

2007

  1. La simulación en el análisis de datos: una herramienta de validación de resultados

    IV Congreso de Metodología de encuestas [recurso electrónico]: prográma científico y contribuciones del IV Congreso de Metodología de Encuestas

  2. La simulación en el análisis de datos: una herramienta de validación de resultados

    Metodología de encuestas, Vol. 9, Núm. 1, pp. 93-104

2006

  1. El texto como instrumento de marketing: el discurso de investidura de Zapatero

    Vth Congress of the Public and Non lucrative Marketing International Association: Cluj-Napoca, Romania