Publicaciones (178) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. "Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores

    Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38

  2. 2Biotechnological uses of microalgae: A review on the state of the art and challenges for the circular economy

    Biocatalysis and Agricultural Biotechnology, Vol. 36

  3. A comparative study for understanding the impact and evolution of the tourism role in Burgos province

    Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 36, pp. 221-231

  4. A consortium of cyanobacteria and plant growth promoting rhizobacteria for wheat growth improvement in a hydroponic system

    South African Journal of Botany, Vol. 142, pp. 247-258

  5. A modified entropy-based performance criterion for class-modelling with multiple classes

    Chemometrics and Intelligent Laboratory Systems, Vol. 217

  6. A new approach based on inversion of a partial least squares model searching for a preset analytical target profile. Application to the determination of five bisphenols by liquid chromatography with diode array detector

    Analytica Chimica Acta, Vol. 1149, Núm. 338217, pp. 1-12

  7. Additivation of MoS2 nanosheets to synthetic poly-alpha-olefins base oils: A theoretical study of nanolubrication

    Journal of Molecular Liquids, Vol. 332, pp. 1-9

  8. Adicciones sin sustancia: teléfono móvil y RRSS

    Guía de mínimos necesarios para la regulación de la comunicación audiovisual en la infancia y la adolescencia (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 313-322

  9. Advanced feature selection to study the internationalization strategy of enterprises

    PeerJ Computer Science, Vol. 7, pp. 1-26

  10. Alfabetización financiera en empresas incubadas y sus implicaciones organizativas

    Fundación de las Cajas de Ahorros (FUNCAS)

  11. Algunas consideraciones sobre el derecho a la protección de la salud y el bien jurídico de la salud colectiva en tiempos de pandemia

    Los efectos horizontales de la Covid-19 sobre el sistema constitucional: estudios sobre la primera oleada (Fundación Manuel Giménez Abad de Estudios Parlamentarios y del Estado Autonómico), pp. 385-411

  12. An approach to using the best-worst method for supporting sustainability reporting decision-making in SMEs

    Journal of Environmental Planning and Management, Vol. 64, Núm. 14, pp. 2618-2640

  13. Analysis of the Seasonality in a Geothermal System Using Projectionist and Clustering Methods

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  14. Analysis of the Seasonality in a Geothermal System Using Projectionist and Clustering Methods

    Hybrid Artificial Intelligent Systems: 16th International Conference, HAIS 2021. Bilbao, Spain. September 22–24, 2021. Proceedings

  15. Analysis of traffic velocity under different weather and temporary conditions

    Transportation Research Procedia

  16. Analysis of traffic velocity under different weather and temporary conditions

    R-evolucionando el transporte [Recurso electrónico]: XIV Congreso de Ingeniería del Transporte. Universidad de Burgos 6, 7 y 8 de julio 2021

  17. Análisis e implementación de la economía circular y las herramientas de ciclo de vida: caso práctico para la industria del aceite vegetal usado

    XXIV Congreso Internacional de ASEPELT: Economía del aceite, Jaén, 6-9 octubre 2021

  18. Análisis y selección de indicadores para una exitosa internacionalización de las empresas del sector vitivinícola

    XXXIV Congreso Internacional Economía Aplicada (ASEPELT2021)

  19. Aprendizaje financiero mediante la cinematografía y su efecto en la creación de la responsabilidad social corporativa ausente en la crisis financiera de 2008

    Metodologías activas con TIC en la educación del siglo XXI (Dykinson), pp. 1211-1226

  20. Attitudinal and viral effects of a high emotional cause-related marketing ad. An integrative international approach

    Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points: Conference proceedings