Publicaciones en las que colabora con Emilia López-Iñesta (13)

2022

  1. Citizen science projects: an opportunity for education in scientific literacy and sustainability

    Mètode Science Studies Journal: Annual Review, Núm. 12, pp. 33-39

  2. Educational robotic platform for teaching in different education levels

    Hands-on science: rethinking STEAM education in times of uncertainty (Universidade de Vigo), pp. 215-216

2021

  1. Ciencia ciudadana OdourCollect en el aula de Educación Secundaria Obligatoria utilizando la metodología ABP

    29 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales y 5.as Escuelas de Doctorado: 10, 11 y 12 de febrero 2021

  2. Developing engineering skills in secondary students through STEM project based learning

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  3. Implementation of a STEAM project in compulsory secondary education that creates connections with the environment

    Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 44, Núm. 4, pp. 871-908

  4. Inquiry through industrial chemistry in compulsory secondary education for the achievement of the development of the 21st century skills

    Education Sciences, Vol. 11, Núm. 9

  5. Introducción a la Ingeniería Química en Enseñanza Secundaria Obligatoria utilizando indagación 5E

    29 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales y 5.as Escuelas de Doctorado: 10, 11 y 12 de febrero 2021

  6. Projectes de ciència ciutadana: una oportinitat per a l'añfabetizació científica i l'educació en sostenibilitat

    Mètode: Revista de difusió de la investigació, Vol. 1, Núm. 108, pp. 60-67

  7. Proyectos de ciencia ciudadana: una oportunidad para la alfabetización científica y la educación en sostenibilidad

    Mètode: Revista de difusión de la Investigación, Vol. 1, Núm. 108, pp. 60-67

  8. Technologies applied to the improvement of academic performance in the teaching-learning process in secondary students

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  9. Valoración de la Ecología de Aprendizaje Autorregulado Virtualizada para la Didáctica de las Ciencias de la Naturaleza durante la crisis COVID-19

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 3, pp. 375-420