FACULTAD DE EDUCACIÓN
Facultad/Centro de investigación
Universidad de Cantabria
Santander, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cantabria (14)
2023
-
Sustainable mobility learning: Technological acceptance model for gamified experience with ClassCraft in primary school
Education and Information Technologies
-
Uso y abuso de la tecnología en la infancia y adolescencia: el papel de la colaboración familia-escuela
La alianza familia-escuela y su impacto educativo: elementos para la generación de políticas educativas basadas en la evidencia (Narcea), pp. 145-168
2021
-
Explanatory factors of burnout in a sample of workers with disabilities from the special employment centres (SEC) of the Amica association, Spain
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 9
-
Using classcraft to improve primary school students’ knowledge and interest in sustainable mobility
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 17
2020
-
Assessment and Modeling of the Influence of Age, Gender, and Family History of Hearing Problems on the Probability of Suffering Hearing Loss in the Working Population
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 21, pp. 1-15
-
Geochemical and spectroscopic approach to the characterization of earliest cremated human bones from the Levant (PPNB of Kharaysin, Jordan)
Journal of Archaeological Science: Reports, Vol. 30
-
Webinars 360: una Experiencia Formativa Transnacional de la Red Universitaria de Tecnología Educativa
UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis, Núm. 2020, pp. 28-50
2019
-
Learning about sustainable mobility in primary schools from a playful perspective: A focus group approach
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 8
-
The influence of employee training and information on the probability of accident rates
International Journal of Industrial Ergonomics, Vol. 72, pp. 311-319
2018
2017
-
Mindfulness y rehabilitacion neurocognitiva
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 21-34
2014
-
Ergonomia y discapacidad: ergowork una alianza estrategica para la innovación
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 2, pp. 211-220
-
Propuesta de programa de promoción de la salud en cuidadores informales de enfermos de Alzheimer y prevención del síndrome del cuidador: “evitando que el cuidador se convierta en paciente”
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 2, pp. 203-210
2013
-
¿Varían las concepciones sobre ciencia y sobre el aprendizaje y la enseñanza de las ciencias de alumnos del Máster de Formación de Profesorado en el área de las Ciencias Experimentales durante esta formación?
Reflexiones, Análisis y Propuestas sobre la Formación del Profesorado de Educación Secundaria