FACULTAD DE EDUCACIÓN
Facultad/Centro de investigación
Complejo Asistencial Universitario de Burgos
Burgos, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Complejo Asistencial Universitario de Burgos (19)
2024
-
Functional Outcomes in Upper Limb Replantation—A Systematic Review
Journal of Clinical Medicine, Vol. 13, Núm. 5
2023
-
Los lenguajes del cuerpo y sus aditamentos: Hermenéutica de la comunicación y semiótica icónica
De cuerpos y almas: Estudios culturales (Juan Romay Coca), pp. 75-90
-
Treatment and Improvement of Healing after Surgical Intervention
Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15
2022
-
Cybersickness. A systematic literature review of adverse effects related to virtual reality
Neurologia
-
Percepción de la calidad de vida en niños y adolescentes y su relación con el rendimiento académico
INNOVAGOGÍA 2022, VI Congreso Internacional sobre Innovación Pedagógica y Praxis Educativa. Libro de Actas. 25, 26 y 27 de mayo de 2022
2020
-
Efectos del aula hospitalaria sobre el desarrollo de los menores hospitalizados
Ampliando horizontes en educación inclusiva. [Recurso electrónico]: XVII Congreso Internacional y XXXVII Jornadas de Universidades y Educación Inclusiva. 21, 22 y 23 de septiembre de 2020 (aplazado en abril por Covid-19)
-
Enseñanza de la lengua inglesa a través del cuento en el aula hospitalaria
Ampliando horizontes en educación inclusiva. [Recurso electrónico]: XVII Congreso Internacional y XXXVII Jornadas de Universidades y Educación Inclusiva. 21, 22 y 23 de septiembre de 2020 (aplazado en abril por Covid-19)
2018
-
Effect and mechanism action of Coenzyme Q10 in microcirculation experimental model of epigastric flap in rat
The 53rd Congress of the European Society for Surgical Research, June 30 - July 2, Madrid, Spain
2017
-
Association of Tic Disorders with Poor Academic Performance. A longitudinal, mainstream-population based study
Neurology, Vol. 88, Núm. 16 Supplement
-
The Association of Poor Academic Performance with Tic Disorders: A Longitudinal, Mainstream School-Based Population Study
Neuroepidemiology, Vol. 48, Núm. 3-4, pp. 155-163
2016
-
Mouse model to assess the effect of ischemic preconditioning on secondary arterial and venous ischemia
Abstracts of the 21st Congress of the Spanish Society for Surgical Research, Madrid, October, 2015
2014
-
Prenatal and Perinatal Morbidity in Children with Tic Disorders: A Mainstream School-based Population Study in Central Spain
Tremor and other hyperkinetic movements, Vol. 4
2013
-
Association of tic disorders with poor academic performance in central Spain: A population-based study
Journal of Pediatrics, Vol. 163, Núm. 1
2012
-
School Performance in Tic Disorders. A Cross-Sectional Study of School Performance in 1,867 Children in Central Spain (IN10-1.001)
Neurology, Vol. 78, Núm. 1 Supplement
2011
-
Prevalence of tics in schoolchildren in central Spain: A population-based study
Pediatric Neurology, Vol. 45, Núm. 2, pp. 100-108
-
Tremor in school-aged children: A cross-sectional study of tremor in 819 boys and girls in Burgos, Spain
Neuroepidemiology, Vol. 37, Núm. 2, pp. 90-95
-
Validation of screening instruments for neuroepidemiological surveys of tic disorders
Movement Disorders, Vol. 26, Núm. 3, pp. 520-526
2010
-
Psychometric attributes of the DISC predictive scales
Clinical Practice and Epidemiology in Mental Health, Vol. 6, pp. 86-93