Publicaciones (129) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. A Systematic Review of Literature on Emerging Technologies and Specific Learning Difficulties

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 3

  2. A distinctive ageing: Age and people with intellectual disabilities

    Archive of gerontology and geriatrics research, Vol. 8, pp. 2

  3. A pathway in vocational education in English language to enhance students’ curricula in Italy and in Spain

    Annali della facoltà di Scienze della formazione Università degli studi di Catania, Vol. 22, pp. 203-218

  4. Accompaniment in the Gender and Social Discrimination of Migrant Women Victims of Gender-Based Violence: From Bibliography to Situated Key in Burgos, Spain

    Social Sciences, Vol. 12, Núm. 6, pp. 325

  5. Afrontando la exclusión y la brecha digital mediante un uso humano de las TIC

    Cuadernos de pensamiento, Núm. 36, pp. 201-223

  6. Afrontando la exclusión y la brecha digital mediante un uso humano de las TICs

    Cuadernos de Pensamiento, Vol. 2, pp. 454

  7. Applying magnetic techniques to determine the evolution of reactive diapirs: A case study of the Lusitanian basin

    Tectonophysics, Vol. 868

  8. Assesment of Hypoderma infestation in a wild population of Cervus elaphus from mountains Atlantic ecosystems in southwestern Europe (Spain)

    Veterinary Research Communications

  9. Beneficios comunicativos, sociales y culturales de una inmersión lingüística en el extranjero

    NABE Journal of Research and Practice, pp. 1-10

  10. Beneficios principales de la danza como práctica de actividad física adaptable a todas las generaciones de convivencia de la sociedad actual

    Richerche Pedagogiche, Vol. LVII, Núm. 226, pp. 51-64

  11. Buenas prácticas como motor de cambio en la atención del alumnado con enfermedades minoritarias

    Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 41, Núm. 3, pp. 51-74

  12. CLIL (Content and Language Integrated Learning) Methodological Approach in the Bilingual Classroom: A Systematic Review

    International Journal of Instruction, Vol. 16, Núm. 3, pp. 915-934

  13. Case study on evaluation in the formative dynamics of school soccer: results-driven arbitrariness

    Sport, Education and Society, Vol. 28, Núm. 7, pp. 771-784

  14. Co-teaching among English pre-service teachers for integrated STEAM+CLIL education

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 9, pp. 195-212

  15. Completing the progression establishing an international baseline of primary, middle and secondary students’ views of scientific inquiry

    International Journal of Science Education

  16. Conceptions and Attitudes of Pre-School and Primary School Teachers towards STEAM Education in Spain

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 4

  17. Conocimientos previos erróneos del alumnado en la asignatura de Química del Medio Ambiente

    Education in the knowledge society (EKS), Núm. 24

  18. Contribution to the Knowledge of Gastrointestinal Nematodes in Roe Deer (Capreolus capreolus) from the Province of León, Spain: An Epidemiological and Molecular Study

    Animals, Vol. 13, Núm. 19

  19. Creencias del profesorado y formación del potencial emprendedor en el alumnado

    Interciencia: Revista de ciencia y tecnología de América, Vol. 48, Núm. 8, pp. 398-408

  20. Crossfit en secundaria desde un enfoque de autorregulación con carácter plurilingüe

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 79, pp. 1002-1003