Facultad/Centro de investigación
FACULTAD DE EDUCACIÓN
Publicaciones (129) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
A Systematic Review of Literature on Emerging Technologies and Specific Learning Difficulties
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 3
-
A distinctive ageing: Age and people with intellectual disabilities
Archive of gerontology and geriatrics research, Vol. 8, pp. 2
-
A pathway in vocational education in English language to enhance students’ curricula in Italy and in Spain
Annali della facoltà di Scienze della formazione Università degli studi di Catania, Vol. 22, pp. 203-218
-
Accompaniment in the Gender and Social Discrimination of Migrant Women Victims of Gender-Based Violence: From Bibliography to Situated Key in Burgos, Spain
Social Sciences, Vol. 12, Núm. 6, pp. 325
-
Afrontando la exclusión y la brecha digital mediante un uso humano de las TIC
Cuadernos de pensamiento, Núm. 36, pp. 201-223
-
Afrontando la exclusión y la brecha digital mediante un uso humano de las TICs
Cuadernos de Pensamiento, Vol. 2, pp. 454
-
Applying magnetic techniques to determine the evolution of reactive diapirs: A case study of the Lusitanian basin
Tectonophysics, Vol. 868
-
Assesment of Hypoderma infestation in a wild population of Cervus elaphus from mountains Atlantic ecosystems in southwestern Europe (Spain)
Veterinary Research Communications
-
Beneficios comunicativos, sociales y culturales de una inmersión lingüística en el extranjero
NABE Journal of Research and Practice, pp. 1-10
-
Beneficios principales de la danza como práctica de actividad física adaptable a todas las generaciones de convivencia de la sociedad actual
Richerche Pedagogiche, Vol. LVII, Núm. 226, pp. 51-64
-
Buenas prácticas como motor de cambio en la atención del alumnado con enfermedades minoritarias
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 41, Núm. 3, pp. 51-74
-
CLIL (Content and Language Integrated Learning) Methodological Approach in the Bilingual Classroom: A Systematic Review
International Journal of Instruction, Vol. 16, Núm. 3, pp. 915-934
-
Case study on evaluation in the formative dynamics of school soccer: results-driven arbitrariness
Sport, Education and Society, Vol. 28, Núm. 7, pp. 771-784
-
Co-teaching among English pre-service teachers for integrated STEAM+CLIL education
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 9, pp. 195-212
-
Completing the progression establishing an international baseline of primary, middle and secondary students’ views of scientific inquiry
International Journal of Science Education
-
Conceptions and Attitudes of Pre-School and Primary School Teachers towards STEAM Education in Spain
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 4
-
Conocimientos previos erróneos del alumnado en la asignatura de Química del Medio Ambiente
Education in the knowledge society (EKS), Núm. 24
-
Contribution to the Knowledge of Gastrointestinal Nematodes in Roe Deer (Capreolus capreolus) from the Province of León, Spain: An Epidemiological and Molecular Study
Animals, Vol. 13, Núm. 19
-
Creencias del profesorado y formación del potencial emprendedor en el alumnado
Interciencia: Revista de ciencia y tecnología de América, Vol. 48, Núm. 8, pp. 398-408
-
Crossfit en secundaria desde un enfoque de autorregulación con carácter plurilingüe
Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 79, pp. 1002-1003