Publications by the researcher in collaboration with Rebeca San José Cabezudo (16)

2021

  1. The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment

    Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84

2020

  1. Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction

    Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761

2019

  1. What kind of video gamer are you?

    Journal of Consumer Marketing, Vol. 36, Núm. 1, pp. 218-227

  2. What Drives M-Shoppers to Continue Using Mobile Devices to Buy?

    Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-102

2018

  1. Cómo influye el contexto omnicanal en el comportamiento del consumidor. Una aplicación al sector de la moda

    Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 117-141

2016

  1. Emoción o cognición: ¿qué surge antes en la compra online?

    III Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos, 15 y 16 de diciembre de 2016

2015

  1. Marcos teóricos de aplicación para la compra electrónica de moda

    II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015

  2. Determinants of clothing repurchase through mobile devices

    Esic market, Núm. 152, pp. 57-100

2012

  1. Múltiples formas para segmentar el mercado de compradores online y móvil

    Cuadernos de estudios empresariales, Núm. 22, pp. 99-128

2011

  1. Dual effect of perceived risk on cross-national e-commerce

    Internet Research, Vol. 21, Núm. 1, pp. 46-66

  2. Does involvement matter in online shopping satisfaction and trust?

    Psychology and Marketing, Vol. 28, Núm. 2, pp. 145-167

2010

  1. Product and channel-related risk and involvement in online contexts

    Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 9, Núm. 3, pp. 263-273

2008

  1. The moderating role of involvement in the creation of online trust and satisfaction

    Proceedings - International Workshop on Database and Expert Systems Applications, DEXA

  2. Nuevos retos de innovación docente: uso de foros y aprendizaje colaborativo

    Innovación docente: docencia y TICs

2007

  1. Desarrollo de una plataforma web interuniversitaria para la comunicación entre alumnos, profesores y empresas

    Experiencias de innovación docente en la Universidad de Valladolid (Universidad de Valladolid), pp. 155-168