Publications by the researcher in collaboration with Jana Prodanova (14)

2020

  1. The ideal companion: the role of mobile phone attachment in travel purchase intention

    Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1659-1672

  2. Between love and boycott: a story of dual origin brands

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 24, Núm. 3, pp. 377-402

  3. Achieving customers’ repurchase intention through stimuli and site attachment

    Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 30, Núm. 3, pp. 187-208

2018

  1. Are you technologically prepared for mobile shopping?

    The service industries journal, pp. 1-23

2016

  1. Electronic customer behaviour from relational, technology and personality-related theoretical perspectives. The case of high-involment services

    Electronic customer behaviour from relational, technology and personality-related theoretical perspectives. The case of high-involment services

  2. What makes services customers say “buy it with a mobile phone”?

    Journal of Services Marketing, Vol. 30, Núm. 6, pp. 601-614

2015

  1. El usuario de la banca por móvil y su comportamiento multicanal

    II Jornadas de Doctorandos de la Universidad de Burgos: Universidad de Burgos. 10 y 11 de diciembre de 2015

  2. The impact of age in the generation of satisfaction and WOM in mobile shopping

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 23, pp. 1-8

  3. El presente y el futuro de la banca por móvil según los usuarios españoles de banca

    Universia Business Review, Núm. 46, pp. 94-117

2014

  1. Revisión de la literatura del S-O-R y su posible aplicación en el comercio móvil

    I Jornada de Doctorandos de la Universidad de Burgos

  2. ¿Qué factores fomentan la compra por impulso en el comercio móvil?

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 18, Núm. 1, pp. 32-42

2013

  1. Estudio sobre el impacto del género y las emociones en el comportamiento de compra online de viajes

    Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 15, pp. 1-12

2012

  1. Todos los compradores online de billetes de transporte no son iguales

    Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 3029, pp. 53-62

  2. La influencia del género sobre las percepciones, emociones y preferencias en la compra online

    Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 2, pp. 1-31