Departamento
CIENCIAS DE LA EDUCACION
Publicaciones (94) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
A Cross-Cultural Sequential Model of the Association Between Young Spanish and Colombian Women Victims of Power Imbalance and Suicide Risk: The Mediating Role of Dating Violence and Rumination
Journal of Interpersonal Violence, Vol. 38, Núm. 7-8, pp. 6195-6229
-
A Cross-Sectional Study: Determining Factors of Functional Independence and Quality of Life of Patients One Month after Having Suffered a Stroke
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 2
-
A Low-Cost System Using a Big-Data Deep-Learning Framework for Assessing Physical Telerehabilitation: A Proof-of-Concept
Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 4
-
A Systematic Review of Literature on Emerging Technologies and Specific Learning Difficulties
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 3
-
A distinctive ageing: Age and people with intellectual disabilities
Archive of gerontology and geriatrics research, Vol. 8, pp. 2
-
A multistart tabu search-based method for feature selection in medical applications
Scientific Reports, Vol. 13, Núm. 1
-
Accompaniment in the Gender and Social Discrimination of Migrant Women Victims of Gender-Based Violence: From Bibliography to Situated Key in Burgos, Spain
Social Sciences, Vol. 12, Núm. 6, pp. 325
-
Afrontando la exclusión y la brecha digital mediante un uso humano de las TIC
Cuadernos de pensamiento, Núm. 36, pp. 201-223
-
Afrontando la exclusión y la brecha digital mediante un uso humano de las TICs
Cuadernos de Pensamiento, Vol. 2, pp. 454
-
Aplicación y retos de la tecnología de movimiento ocular en Educación Superior
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 76, pp. 35-46
-
Assessment Capacity of the Armeo® Power: Cross-Sectional Study
Technologies, Vol. 11, Núm. 5
-
Assessment of Learning about Sustainability in Students with Down Syndrome
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, Vol. 22, Núm. 10, pp. 79-92
-
Beneficios principales de la danza como práctica de actividad física adaptable a todas las generaciones de convivencia de la sociedad actual
Richerche Pedagogiche, Vol. LVII, Núm. 226, pp. 51-64
-
Blood pressure and Alzheimer's disease: A review of meta-analysis
Frontiers in Neurology, Vol. 13
-
Buenas prácticas como motor de cambio en la atención del alumnado con enfermedades minoritarias
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 41, Núm. 3, pp. 51-74
-
Case study on evaluation in the formative dynamics of school soccer: results-driven arbitrariness
Sport, Education and Society, Vol. 28, Núm. 7, pp. 771-784
-
Clinical and Epidemiological Profiles of Primary Healthcare Professionals with COVID-19 Infection and Long COVID: An Observational Study
Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 12
-
Completing the progression establishing an international baseline of primary, middle and secondary students’ views of scientific inquiry
International Journal of Science Education
-
Covid persistente: la influencia de la funcionalidad sobre la calidad de vida y la accesibilidad
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 111-116
-
Creencias del profesorado y formación del potencial emprendedor en el alumnado
Interciencia: Revista de ciencia y tecnología de América, Vol. 48, Núm. 8, pp. 398-408