Publicaciones (94) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. A Cross-Cultural Sequential Model of the Association Between Young Spanish and Colombian Women Victims of Power Imbalance and Suicide Risk: The Mediating Role of Dating Violence and Rumination

    Journal of Interpersonal Violence, Vol. 38, Núm. 7-8, pp. 6195-6229

  2. A Cross-Sectional Study: Determining Factors of Functional Independence and Quality of Life of Patients One Month after Having Suffered a Stroke

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 20, Núm. 2

  3. A Low-Cost System Using a Big-Data Deep-Learning Framework for Assessing Physical Telerehabilitation: A Proof-of-Concept

    Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 4

  4. A Systematic Review of Literature on Emerging Technologies and Specific Learning Difficulties

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 3

  5. A distinctive ageing: Age and people with intellectual disabilities

    Archive of gerontology and geriatrics research, Vol. 8, pp. 2

  6. A multistart tabu search-based method for feature selection in medical applications

    Scientific Reports, Vol. 13, Núm. 1

  7. Accompaniment in the Gender and Social Discrimination of Migrant Women Victims of Gender-Based Violence: From Bibliography to Situated Key in Burgos, Spain

    Social Sciences, Vol. 12, Núm. 6, pp. 325

  8. Afrontando la exclusión y la brecha digital mediante un uso humano de las TIC

    Cuadernos de pensamiento, Núm. 36, pp. 201-223

  9. Afrontando la exclusión y la brecha digital mediante un uso humano de las TICs

    Cuadernos de Pensamiento, Vol. 2, pp. 454

  10. Aplicación y retos de la tecnología de movimiento ocular en Educación Superior

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 76, pp. 35-46

  11. Assessment Capacity of the Armeo® Power: Cross-Sectional Study

    Technologies, Vol. 11, Núm. 5

  12. Assessment of Learning about Sustainability in Students with Down Syndrome

    International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, Vol. 22, Núm. 10, pp. 79-92

  13. Beneficios principales de la danza como práctica de actividad física adaptable a todas las generaciones de convivencia de la sociedad actual

    Richerche Pedagogiche, Vol. LVII, Núm. 226, pp. 51-64

  14. Blood pressure and Alzheimer's disease: A review of meta-analysis

    Frontiers in Neurology, Vol. 13

  15. Buenas prácticas como motor de cambio en la atención del alumnado con enfermedades minoritarias

    Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 41, Núm. 3, pp. 51-74

  16. Case study on evaluation in the formative dynamics of school soccer: results-driven arbitrariness

    Sport, Education and Society, Vol. 28, Núm. 7, pp. 771-784

  17. Clinical and Epidemiological Profiles of Primary Healthcare Professionals with COVID-19 Infection and Long COVID: An Observational Study

    Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 12

  18. Completing the progression establishing an international baseline of primary, middle and secondary students’ views of scientific inquiry

    International Journal of Science Education

  19. Covid persistente: la influencia de la funcionalidad sobre la calidad de vida y la accesibilidad

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 111-116

  20. Creencias del profesorado y formación del potencial emprendedor en el alumnado

    Interciencia: Revista de ciencia y tecnología de América, Vol. 48, Núm. 8, pp. 398-408