Publicaciones (85) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. A Framework for Epistemological Discussion on Integrated STEM Education

    Science and Education, Vol. 29, Núm. 4, pp. 857-880

  2. Actividades cooperativas: rúbrica de autoevaluación

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 70, pp. 73-76

  3. Análise das habilidades e atitudes na aprendizagem significativa crítica de fenômenos físicos no contexto das séries iniciais

    Ciencia & Educação, Vol. 26, Núm. 0

  4. Assessment and Modeling of the Influence of Age, Gender, and Family History of Hearing Problems on the Probability of Suffering Hearing Loss in the Working Population

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 21, pp. 1-15

  5. Autorregulación del aprendizaje en condición física

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 68, pp. 77-79

  6. Children's physical self-concept and body image according to weight status and physical fitness

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3

  7. Ciencias del clima en la escuela secundaria: resultados de una encuesta sobre el uso de aplicaciones de predicción meteorológica

    Revista de enseñanza de la física, Vol. 32, Núm. 1, pp. 335-343

  8. Citizen science for scientific literacy and the attainment of sustainable development goals in formal education

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 10

  9. Competencia global "Changemaker" y autonomía de centro: un desafío político

    Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 26, pp. 137-153

  10. Comprensión de aspectos epistémicos de la naturaleza de la ciencia y valoración de su dimensión social

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 17, Núm. 2, pp. 2303

  11. Conceptual analysis of influential factors in the motivation and involvement of the university student towards the assessment in physical education

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 21, pp. 1-14

  12. Contributions of service-learning on PETE students’ effective personality: A mixed methods research

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 23, pp. 1-15

  13. Contributions to the teaching of quantum mechanics from the analysis of the complexity of questions present in ENADE in the light of revised Bloom's taxonomy

    Revista Brasileira de Ensino de Fisica, Vol. 42

  14. Critical elements in supergene phosphates: The example of the weathering profile at the gavà neolithic mines, catalonia, Spain

    Minerals, Vol. 10, Núm. 1

  15. Design and initial validation of the scales epistemology, methodology and gender in taught history (EMG), and women in history (WH) for the evaluation of gender competence of social science teachers in training

    Universal Journal of Educational Research, Vol. 8, Núm. 5, pp. 1831-1841

  16. Development and validation of the SUCCESS instrument: Towards a valid and reliable measure of expectancies of success in school science

    Current Psychology

  17. Diario de prácticas digital

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 69, pp. 73-75

  18. Dos fragmentos de estelas romanas procedentes de Lara de los Infantes: (Burgos)

    Espacio, tiempo y forma. Serie II, Historia antigua, Núm. 33, pp. 183-198

  19. Editorial

    Alteridad: revista de educación, Vol. 15, Núm. 2, pp. 141-143

  20. Educación y formación de intérpretes del arpa de pedales en Colombia y España en el siglo XXI

    Aula: Revista de Pedagogía de la Universidad de Salamanca, Núm. 26, pp. 225-243