Publicaciones (85) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Applying magnetic techniques to determine the evolution of reactive diapirs: A case study of the Lusitanian basin

    Tectonophysics, Vol. 868

  2. Assesment of Hypoderma infestation in a wild population of Cervus elaphus from mountains Atlantic ecosystems in southwestern Europe (Spain)

    Veterinary Research Communications

  3. Beneficios comunicativos, sociales y culturales de una inmersión lingüística en el extranjero

    NABE Journal of Research and Practice, pp. 1-10

  4. Beneficios principales de la danza como práctica de actividad física adaptable a todas las generaciones de convivencia de la sociedad actual

    Richerche Pedagogiche, Vol. LVII, Núm. 226, pp. 51-64

  5. CLIL (Content and Language Integrated Learning) Methodological Approach in the Bilingual Classroom: A Systematic Review

    International Journal of Instruction, Vol. 16, Núm. 3, pp. 915-934

  6. Co-teaching among English pre-service teachers for integrated STEAM+CLIL education

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 9, pp. 195-212

  7. Completing the progression establishing an international baseline of primary, middle and secondary students’ views of scientific inquiry

    International Journal of Science Education

  8. Conceptions and Attitudes of Pre-School and Primary School Teachers towards STEAM Education in Spain

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 4

  9. Conocimientos previos erróneos del alumnado en la asignatura de Química del Medio Ambiente

    Education in the knowledge society (EKS), Núm. 24

  10. Contribution to the Knowledge of Gastrointestinal Nematodes in Roe Deer (Capreolus capreolus) from the Province of León, Spain: An Epidemiological and Molecular Study

    Animals, Vol. 13, Núm. 19

  11. Crossfit en secundaria desde un enfoque de autorregulación con carácter plurilingüe

    Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 79, pp. 1002-1003

  12. Cuerpo y movimiento en las guías docentes de Didáctica de las Ciencias Sociales de Educación Infantil: un estudio de caso

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 50, pp. 143-151

  13. Cultural Adaptation of the Expectancy-Value-Cost Scale for Spanish-Speaking Students

    Journal of Early Adolescence

  14. Dance as a lifelong healthy activity: A literature scoping review

    Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, Vol. 9, Núm. 2, pp. 366-387

  15. Del poema «Idilio muerto» a «Trilce VI»: El proceso de formación del lenguaje vallejiano

    América Sin Nombre, Núm. 29, pp. 143-153

  16. Design, content validity, and inter-observer reliability of the ‘Digitization of Cultural Heritage, Identities, and Education’ (DICHIE) instrument

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 10, Núm. 1

  17. Didáctica de las Ciencias Sociales: finalidades, retos y perspectivas de investigación en el contexto español

    Temas de Educación, Vol. 25, Núm. 1

  18. Digital literary readings for the promotion of gender and affective-sexual diversity: Predictors of its didactic recommendation in secondary education

    Contemporary Educational Technology, Vol. 15, Núm. 4, pp. ep462

  19. Edutainment, Gamification and Nutritional Education: An Analysis of Its Relationship With The Perception of Organizational Culture in Primary Education

    SAGE Open, Vol. 13, Núm. 1

  20. Effects of a teacher training programme on historical awareness skills, controversial issues and gender in secondary education

    Environment and Social Psychology, Vol. 8, Núm. 3