Educación (UBU)
Programa de Doctorado
Universidad de Zaragoza
Zaragoza, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Zaragoza (14)
2023
-
El acompañamiento para la proyección académico-profesional desde la tutoría universitaria: un análisis cualitativo desde la mirada docente.
Debate Universitario CAEE-UAI, Vol. 13, Núm. 22, pp. 9-24
-
Functionality, physical activity, fatigue and quality of life in patients with acute COVID-19 and Long COVID infection
Scientific Reports, Vol. 13, Núm. 1
-
Tecnología y desarrollo musical para la intervención en dislexia
Tendencias en la investigación educativa para la actualización del profesorado en su competencia digital (Dykinson), pp. 619-632
-
Tutoría universitaria sostenible para promover competencias en estudiantes de educación
III Congreso Internacional de Orientación Universitaria "Calibrando brújulas ante la incertidumbre" CIOU, 6-8 septiembre 2023, Madrid (España). Libro de resúmenes
2022
-
Activity-Oriented Antiedema Proprioceptive Therapy (TAPA) for Shoulder Mobility Improvement in Women with Upper Limb Lymphedema Secondary to Breast Cancer: A Multicenter Controlled Clinical Trial
Journal of Clinical Medicine, Vol. 11, Núm. 8
-
Adaptation and Testing of the Factorial Structure of the Physical Education Grit Scale for Use in Secondary Education in Spain
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 16
-
Impact of Activity‐Oriented Propioceptive Antiedema Therapy on the Health‐Related Quality of Life of Women with Upper‐Limb Lymphedema Secondary to Breast Cancer— A Randomized Clinical Trial
Journal of Clinical Medicine, Vol. 11, Núm. 7
2021
-
Depression as a risk factor for alzheimer’s disease: A systematic review of longitudinal meta-analyses
Journal of Clinical Medicine, Vol. 10, Núm. 9
-
Mindfulness-based program for anxiety and depression treatment in healthcare professionals: A pilot randomized controlled trial
Journal of Clinical Medicine, Vol. 10, Núm. 24
2020
-
Cholesterol and Alzheimer’s disease risk: A meta-meta-analysis
Brain Sciences, Vol. 10, Núm. 6, pp. 1-13
2017
-
Posicionamiento del colectivo del área de educación física sobre las mejoras para una Educación Física de calidad en España
Revista Española de Educación Física y Deportes: REEFD, Núm. 417, pp. 73-81
-
Proyecto para una Educación Física de calidad en España: argumentación científica
Revista Española de Educación Física y Deportes: REEFD, Núm. 417, pp. 83-99
2016
-
Modelos pedagógicos en Educación Física: consideraciones teórico-prácticas para docentes
Revista Española de Educación Física y Deportes: REEFD, Núm. 413, pp. 55-75
2015
-
Competencias personales y socioafectivas en población universitaria
Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development