Educación (UBU)
2019
-
A guide to indicators for the evaluation of specialist autism centres, based on the quality-of-life model
International Journal of Developmental Disabilities, Vol. 65, Núm. 1, pp. 49-57
-
A solid-phase transfection platform for arrayed CRISPR screens
Molecular Systems Biology, Vol. 15, Núm. 12
-
Actividades básicas e instrumentales en relación a la situación de fragilidad
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 283-290
-
Afrontando la enseñanza de la Educación Física en Educación Infantil: relato autobiográfico de un maestro novel
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje, Vol. 5, Núm. 1, pp. 1-17
-
Aging and autism: Understanding, intervention and proposals to improve quality of life
Current Pharmaceutical Design, Vol. 25, Núm. 41, pp. 4454-4461
-
Andamiaje y evaluación formativa: dos caras de la misma moneda
Revista Infancia, Educación y Aprendizaje, Vol. 5, Núm. 2, pp. 559-565
-
Ansiedad e insatisfacción corporal en universitarios
Acta Colombiana de Psicología, Vol. 22, Núm. 1, pp. 13-21
-
Análisis de la primera implementación de la propuesta didáctica “Ondas gravitacionales en contexto para la escuela secundaria: física contemporánea, divulgación científica y género”
Revista de enseñanza de la física, Vol. 31, Núm. 1, pp. 181-188
-
Attitudes towards science and views of nature of science among elementary school students in terms of gender, cultural background and grade level variables
Research in Science and Technological Education, Vol. 37, Núm. 4, pp. 492-515
-
Bailes de salón
Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 63, pp. 65-67
-
Barreras y motivaciones hacia la actividad físico-deportivo de los universitarios sedentarios
Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, Vol. 14, Núm. 2, pp. 150-154
-
COPPADIS-2015 (COhort of Patients with PArkinson's DIsease in Spain, 2015): an ongoing global Parkinson's disease project about disease progression with more than 1000 subjects included. Results from the baseline evaluation
European Journal of Neurology, Vol. 26, Núm. 11, pp. 1399-1407
-
Caminhos do ensino de estatística para a área da saúde
RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, Vol. 22, Núm. 1, pp. 67-96
-
Caídas previas y riesgo de caídas en relación a la fragilidad
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 291-298
-
Clinical and genetic characteristics of late-onset Huntington's disease
Parkinsonism and Related Disorders, Vol. 61, pp. 101-105
-
Clinical manifestations of homozygote allele carriers in Huntington disease
Neurology, Vol. 92, Núm. 18, pp. E2101-E2108
-
Comorbidity of eating disorders with anxiety and depression in University Students: Systematic review
Revista Argentina de Clinica Psicologica, Vol. 28, Núm. 4, pp. 375-384
-
Comorbilidad de los trastornos alimentarios con ansiedad y depresión en estudiantes universitarios: revisión sistemática
Revista argentina de clínica psicológica, Vol. 28, Núm. 4, pp. 375-384
-
Comparing effects of a TPSR training program on prospective physical education teachers’ social goals, discipline and autonomy strategies in Spain, Chile and Costa Rica
Physical Education and Sport Pedagogy, Vol. 24, Núm. 3, pp. 220-232
-
Conceptualización y características sociodemográficas/clínicas de las personas con VIH que residen en centros residenciales
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 4, Núm. 1, pp. 339-348