Programa de doctorado
Educación (UBU)
Sonstiges (21) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben Referenzierte Forschungsdaten aufrufen.
2025
-
Editorial: Teaching controversial issues in secondary education
Frontiers in Education
2024
2023
2022
-
Editorial: Gender Equality and Women’s Empowerment in Education
Frontiers in Education
-
The End-Purpose of Teaching Social Sciences and the Curricular Inclusion of Social Problems
Social Sciences
2021
-
AA.VV. (2021). La calidad en la educación. Horsori, 168 pp.
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 73, Núm. 4, pp. 165-166
-
Reply to: Factors related to immediate response to symptoms in patients with stroke or transient ischaemic attack
Neurologia
-
Skinner’s Verbal Behavior
Encyclopedia of Autism Spectrum Disorders
-
Special issue: gender, sexuality, embodiment and physical education
Journal of Gender Studies
2020
-
Acknowledgement to reviewers of social sciences in 2019
Social Sciences
-
SANTOS REGO, M. A. (ed.). "La Transferencia de Conocimiento en Educación. Un desafío estratégico": Madrid: Narcea, 2020, 229 páginas, ISBN 978-84-277-2681-9
Contextos educativos: Revista de educación, Núm. 26, pp. 279-280
2018
-
An Einstein Encyclopaedia
Science & Education, Vol. 27, Núm. 9-10, pp. 1021-1023
2017
-
Educación emocional en la formación del docente de la Sociedad Red
Contextos educativos: Revista de educación
2014
-
Pérez-Pueyo, Ángel (ed.). "Programar y Evaluar Competencias Básicas en 15 Pasos"
Qualitative Research in Education, Vol. 3, Núm. 3, pp. 369-371
-
Ulrich Meyer: The Nature of Time
Science & Education, Vol. 23, Núm. 10, pp. 2161-2162
2012
-
ROIG VILA, Rosabel y Fiorucci, Massimiliano. (eds.). "Claves para la investigación en innovación y calidad educativas. La integración de las Tecnologías de la Información y la Comunicación y la Interculturalidad en las aulas": Alcoy: Marfil; Roma: Università degli Studi Roma TRE, 2010. (=Strumenti di ricerca per l'innovazione e la quialità in ambito educativo. Le tecnologie dell'informazione e della comunicazione e l'interculturalità nella scuola). 384 págs.
Education in the knowledge society (EKS), Vol. 13, Núm. 2, pp. 444-445
-
Santos Rego, M. A. y Lorenzo Moledo, M. (eds.), «Estudios de Pedagogía intercultural». Barcelona: Octaedro, 2012.
Teoría de la educación, Vol. 24, Núm. 2, pp. 260-262
2009
-
Camba Ludlow, Úrsula. "Imaginarios ambiguos, realidades contradictorias. Conductas y representaciones de los negros y mulatos novohispanos. Siglos XVI y XVII"
Revista complutense de historia de América, Núm. 35, pp. 305-308
2006
-
Septic arthritis due to Streptococcus pneumoniae and old age [1]
Revista Espanola de Geriatria y Gerontologia
2005
-
ALONSO MARAÑÓN, Pedro Manuel; CASADO ARBONIÉS, Manuel y CASADO ARBONIÉS, Francisco Javier. "El Concilio de Trento y los colegios de las «naciones» de la Universidad de Alcalá de Henares. El Colegio menor «de León» (1586-1843)": Madrid: Dykinson, 2004, 264 pp.
Historia de la educación: Revista interuniversitaria, Núm. 24, pp. 602-603