Logo Logo Identifikatu
Taldeak Ikertzaileak Emaitzak Proiektuak

Humanidades y Comunicación (UBU)

Programas de doctorado

Foto de Humanidades y Comunicación (UBU)
Foto de Jaime

Jaime
Ibáñez Quintana

Profesor Contratado Doctor Básico

Hemen zaude Lankidetzak Jaime Ibáñez Quintana

Jaime Ibáñez Quintana-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (6)

2022

  1. Editorial: Gender Equality and Women’s Empowerment in Education

    Frontiers in Education

  2. Gender Equality and Women's Empowerment in Education

    Frontiers, pp. 1-173

2021

  1. Hate speech, emotions and gender identities: A study of social narratives on twitter with trainee teachers

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 8

2019

  1. Literacies and the Development of Social, Critical, and Creative Thought in Textbook Activities for Primary Education in Social Sciences and the Spanish Language

    Frontiers in Psychology, Vol. 10

2017

  1. Critical literacy and pedagogy of otherness in education for global citizenship: a study in initial primary teacher education

    SYLWAN Journal, Vol. 161, pp. 1-16

2014

  1. Variables definitorias del perfil del profesor/a universitario/a ideal desde la perspectiva de los estudiantes pre-universitarios/as

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 17, Núm. 2, pp. 193-215

  • Kontaktua
  • Lege-oharra
translate eu arrow_drop_down
translate eu arrow_drop_down es ca gl en fr de

Universidad de Burgos

Biblioteca Universidad de Burgos

Biblioteca General. Pza. Infanta Doña Elena, s/n

09001(Burgos)

Tfno. +34 947 49 25 83 |  bibliometria@ubu.es

Investigación en la UBU:

  • Vicerrectorado de Investigación, Transferencia e Innovación
  • Gestión de la investigación
  • OTRI-Transferencia
  • UBUEmprende
  • Parque Científico Tecnológico
  • Escuela de Doctorado
  • Unidad de Cultura Científica e Innovación (UCC+i-UBU)
  • Repositorio Institucional (RIUBU)
Twitter
Facebook
Instagram
Youtube
UBU App
Logo CEI TRIANGULAR –E3
Log HR EXCELLENCE IN RESEARCH
Dialnet fundazioaren (Errioxako Unibertsitatea) lankidetzan garatutako CRIS proiektua