DATAHES
Data Analysis Techniques Applied in health environments sciences
Publikationen (299) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2024
-
Academic procrastination of Spanish pre-service teachers during the Covid-19 pandemic
Psicología educativa, Vol. 30, Núm. 1, pp. 57-66
-
Autism spectrum disorders
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 87-110
-
Cambiando miradas, aumentando oportunidades
Aprendizaje y servicio en Terapia Ocupacional: experiencias de éxito (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 65-88
-
Cerebral palsy
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 131-137
-
Childhood brain damage
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 55-67
-
Cognitive, social, communication, language and cognitive development
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 187-202
-
Daño cerebral infantil
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 57-69
-
Desarrollo cognitivo, social y de la comunicación y del lenguaje
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 191-207
-
Early care and application of smart resources: use of eye tracking technology and the eearlycare web application
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 247-270
-
Early development inventory: new portage guide
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 165-186
-
Early intervention programmes (0-6 years)
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 271-296
-
Early neurodevelopment
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 41-53
-
Epilepsia
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 71-82
-
Epilepsy
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 69-79
-
Evolution of Anxiety, Emotional Intelligence, and Effective Personality after COVID-19 among Spanish University Students
Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 3, pp. 173
-
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial
Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional
-
Intervención temprana y aplicación de recursos inteligentes: utilización de la tecnología eye tracking y de la aplicación web eEarlycare
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 257-280
-
Introducción al concepto de atención temprana e intervención en distintos contextos
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 23-42
-
Introduction to the concept of early intervention and intervention in different contexts
Training and specialisation in early intervention: use of technological resources and artificial intelligence (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 23-40
-
Inventario de desarrollo en edades tempranas: Nueva Guía Portage
Formación y especialización en atención temprana: uso de recursos tecnológicos y de inteligencia artificial (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 173-190