Publicaciones (352) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Completing the progression establishing an international baseline of primary, middle and secondary students’ views of scientific inquiry

    International Journal of Science Education, Vol. 46, Núm. 7, pp. 715-731

  2. Diseño y usabilidad de IndagApp: una app para la enseñanza de las ciencias por indagación

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 2

  3. Editorial: Diversity in the social sciences: researching digital education in and for the global south

    Frontiers in Education

  4. Exploring Student Perspectives on STEM through Fire Ecology: Epistemological and Social Insights from NoSTEM Education

    5th World Conference on Arts, Humanities, Social Sciences and Education, May 13-14, 2024. Vienna, Austria

  5. Hands-on visualization of the effect of fictitious forces with a laser pointer

    European Journal of Physics, Vol. 45, Núm. 1

  6. Influencia de las expectativas de éxito en la elección de Formación Profesional o Bachillerato científico-tecnológico

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 27, Núm. 1, pp. 209-227

  7. Integration of Engineering Practices into Secondary Science Education: Teacher Experiences, Emotions, and Appraisals

    Research in Science Education

  8. Integrative models of education for citizenship: (handbook)

    Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional

  9. La Ecología del Fuego en la comprobación de las concepciones científicas de maestras en formación

    III Congreso Internacional ¡Nosotros Proponemos!. Ciudadanía, sostenibilidad e innovación en la educación, 17, 18, 19 y 20 de abril de 2024, Ciudad Real

  10. Mucho más que abejas

    Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional

  11. Mucho más que envases

    Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional

  12. Mucho más que residuos

    Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional

  13. Paisaje kárstico, uso de las cavidades y leyendas entre los habitantes de los Montes del Somo y Valnera (Espinosa de los Monteros, Burgos)

    Boletín de la Sociedad Española de Espeleología y Ciencias del Karst: SEDECK, Núm. 19, pp. 111-126

  14. Prólogo

    Aprendizaje y servicio en Terapia Ocupacional: experiencias de éxito (Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional), pp. 9

  15. The IndagApp mobile app: an inquiry-based science teaching resource: usability evaluation with pre-service teachers

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 13, Núm. 1

  16. Towards a Socio-Constructivist Didactic Model for Integrated STEM Education

    Interchange, Vol. 55, Núm. 1, pp. 75-91