Viivir la literatura a través de la escritura en Bachadolescentes motivados en interacción con textos modernistas
ISSN: 0212-0410, 2603-8560
Any de publicació: 2011
Número: 34-35
Pàgines: 9-20
Tipus: Article
Altres publicacions en: Cauce: Revista Internacional de Filología, Comunicación y sus Didácticas
Referències bibliogràfiques
- COLLIE, Joanne y SLATER, Stephen (1991): Literature in the Language Classroom. A resource book of ideas and activities, UK., Cambridge handbooks for language teachers.
- DELMIRO COTO, Benigno (2002): La escritura creativa en las aulas. En torno a los talleres literarios, Barcelona, Graó.
- NARANJO, María (1999): La poesía como instrumento didáctico en el aula de español como lengua extranjera, Madrid, Edinumen.
- VV. AA. (1987): Orientaciones didácticas sobre la lengua. Etapa 12 – 16 años, Madrid, Narcea S.A.
Els documents de l'Observatori s'actualitzen diàriament. Aquesta data fa referència a l'actualització de la informació relacionada amb l'estructura de l'Observatori (persones, grups d'investigació, unitats organitzatives, projectes, etc.).