How to teach to learn better in Englishimplantación de metodología CLIL en asignaturas de las áreas de Didáctica de las Ciencias Experimentales y de las Matemáticas
- Beatriz García Fernández 1
- José Reyes Ruiz-Gallard 2
- Esther Nieto Moreno de Diezmas 1
- Raquel Fernández Cézar 3
- Antonio Mateos Jiménez 3
- Alicia Martínez González 1
- María Esther Paños Martínez 2
- Gema Alcaráz Mármol 3
- Juliana Parras Armenteros 1
- António Almeida 4
- 1 Facultad de Educación de Ciudad Real, UCLM
- 2 Facultad de Educación de Albacete, UCLM
- 3 Facultad de Educación de Toledo
- 4 Escola Superior de Educação de Lisboa, Instituto Politécnico de Lisboa
- Mabel López Solera (coord.)
- Ana M.ª Sanz Redondo (coord.)
- Caridad Pérez de los Reyes (coord.)
Editorial: Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha ; Universidad de Castilla-La Mancha
Any de publicació: 2019
Pàgines: 167-168
Congrés: Universidad de Castilla-La Mancha. Jornada de Innovación Docente (3. 2019. Toledo)
Tipus: Aportació congrés
Els documents de l'Observatori s'actualitzen diàriament. Aquesta data fa referència a l'actualització de la informació relacionada amb l'estructura de l'Observatori (persones, grups d'investigació, unitats organitzatives, projectes, etc.).