Implementing Dialogic Gatherings in TESOL teacher education
- Álvarez, Pilar 1
- Molina Roldán, Silvia 1
- Barros-del Rio, Maria Amor 2
- 1 Department of Pedagogy, Universitat Rovira i Virgili, Tarragona, Spain
- 2 Department of English, Universidad de Burgos, Burgos, Spain
ISSN: 1750-1229, 1750-1237
Año de publicación: 2020
Volumen: 15
Número: 2
Páginas: 169-180
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Innovation in Language Learning and Teaching
Referencias bibliográficas
- 10.1016/j.tate.2012.02.005
- Abendroth-Timmer D., (2015), Plurilingualism and Multiliteracies: International Research on Identity Construction in Language Education
- Aronson J., (1995), The Qualitative Report, 2, pp. 1
- 10.1016/j.tate.2003.07.001
- 10.4324/9781315067421
- 10.1111/modl.12368
- 10.1080/02607476.2013.869968
- European Union, (2007), European Commission Common European Principles for Teacher Competences and Qualifications
- Flecha R., (2000), Sharing Words: Theory and Practice of Dialogic Learning
- 10.1007/978-3-319-11176-6
- 10.1007/978-981-13-1179-6_42-1
- 10.1038/528193d
- 10.1017/S0261444801001720
- Freire P., (1970), Pedagogy of the Oppressed
- 10.1111/cfs.12384
- 10.1177/1362168814541725
- Hargreaves L., (2016), FORUM: For Promoting 3-19 Comprehensive Education, 58, pp. 15, 10.15730/forum.2016.58.1.15
- Hawkins M., (2009), The Cambridge Guide to Second Language Teacher Education, pp. 30
- 10.1177/0022487115592031
- Hernández, L. 2011. “Experiencias de formación e innovación en educación infantil, primaria y secundaria.” In La formación del profesorado en el siglo XXI: Propuestas ante los cambios económicos, sociales y culturales, coord. J. J. Maquillón, 1–19. Murcia: Universidad de Murcia.
- 10.4324/9781410606983
- 10.17583/ijep.2019.4028
- Madrid D., (2004), Profesorado. Revista de currículum y formación del profesorado, 8, pp. 1
- 10.5944/reec.22.2013.9328
- Montero L., (1998), TNTEE Publications, 1, pp. 47
- Morgan B., (2010), Kritika Kultura, 15, pp. 34
- Morgan B., (2011), Handbook of Research in Second Language Teaching and Learning, pp. 817
- Moses I., (2017), Journal of Education for Teaching, 43, pp. 444
- Musset, P. 2010. Initial Teacher Education and Continuing Training Policies in a Comparative Perspective: Current Practices in OECD Countries and a Literature Review on Potential Effects. OECD Education Working Papers, No. 48. Paris: OECD Publishing.
- 10.2307/3587831
- 10.1017/S0261444811000309
- 10.1177/0033688216631219
- Ramanathan V., (2002), Developing Advanced Literacy in First and Second Languages: Meaning with Power, pp. 187
- Ramírez Carpeño E., (2015), Revista Española de Educación Comparada, 25, pp. 101, 10.5944/reec.25.2015.14786
- 10.5944/reec.25.2015.14787
- Riessman C. K., (2005), Narrative, Memory, and Everyday Life, pp. 1
- Ríos O., (2019), Educación XX1
- 10.1177/1077800415614026
- 10.1080/14623940802005392
- 10.4324/9780429441677-29
- Stake R. E., (1995), The Art of Case Study Research
- Tellado I., (2017), Research on Ageing and Social Policy, 5, pp. 8
- Vez J. M., (2001), Formación en Didáctica de las Lenguas Extranjera
- Villardón-Gallego L., (2018), Sustainability, 10, pp. 1
Los documentos del portal se actualizan diariamente. Esta fecha hace referencia a la actualización de la información relacionada con la estructura del portal (personas, grupos de investigación, unidades organizativas, proyectos...).