Caso cátedra de comercio Universidad de la Rioja “concurso #retolovisual en Instagram”
- Cristina Gaona 1
- Alba García Milón 1
- Cristina Olarte Pascual 1
- Yolanda Sierra Murillo 1
- María Alesanco Llorente 1
-
1
Universidad de La Rioja
info
- Luísa Cagica Carvalho (coord.)
- Ana Lanero-Carrizo (coord.)
- Duarte Xara-Brasil (coord.)
- José Luis Vázquez-Burguete (coord.)
- M. Isabel Sanchez-Hernandez (coord.)
- Paulo Silveira (coord.)
- Sandrina Moreira (coord.)
- Susana Galvão (coord.)
- Vítor Barbosa (coord.)
Editorial: Instituto Politécnico de Setúbal
ISBN: 978-989-54631-9-0
Any de publicació: 2021
Pàgines: 51-58
Congrés: Congresso Internacional de Casos Docentes em Marketing Público e Não Lucrativo: (12. 2020. Setúbal)
Tipus: Aportació congrés
Els documents de l'Observatori s'actualitzen diàriament. Aquesta data fa referència a l'actualització de la informació relacionada amb l'estructura de l'Observatori (persones, grups d'investigació, unitats organitzatives, projectes, etc.).