Secuencia por cambio conceptual para nutrición en Enseñanza Primaria Obligatoria
- Lorena Miguel Escudero 1
- Ileana M. Greca 1
- 1 Universidad de Burgos, Departamento de Didácticas Específicas
- Membiela Iglesia, Pedro (dir.)
- Casado, Natalia (dir.)
- Cebreiros, María Isabel (dir.)
Editorial: Educación Editora
ISBN: 978-84-15524-25-0
Ano de publicación: 2015
Páxinas: 353-357
Tipo: Capítulo de libro
Resumo
Presentamos una secuencia didáctica sobre nutrición y alimentación para alumnos de segundo ciclo de EPO integrando varias áreas. Los resultados de su implementación, estructurada siguiendo las pautas del cambio conceptual y utilizando actividades como resolución de casos y pequeñas indagaciones, muestran que la estrategia fue efectiva, tanto conceptual como motivacionalmente.
Os documentos do portal actualízanse diariamente. Esta data fai referencia á actualización da información relacionada coa estructura do portal (persoas, grupos de investigación, unidades organizativas, proxectos…).