Principales avances en el ámbito de la enseñanza de lenguas asistida por ordenador (ELAO)

  1. Araujo Portugal, Juan Carlos
Journal:
Ikastorratza, e-Revista de didáctica

ISSN: 1988-5911

Year of publication: 2013

Issue: 11

Type: Article

More publications in: Ikastorratza, e-Revista de didáctica

Abstract

Ordenagailuak (ELAO-ak) lagundutako hizkuntza-irakaskuntzaren alorrak aurrerapen handiak esperimentatu ditu azken urteotan. Diziplina anitzeko izaera duenez, beste diziplinetan, informatikan, psikologian eta hizkuntza-ikasketetan eta abarretan, sortutako aurrerabideak eta hezkuntza-berriztapenak erabiltzen ditu. Artikulu honek, urrutiko hezkuntzan, ebaluazioan, gramatikaren ikasketan, idatzitako adierazpenaren garapenean, ahozko adierazpenean, irakurketa-ulermenean, hiztegi-eskuratzean, eta abarretan aurrerapen horiek nola itzuli diren berri ematen du. Aurrerapen hauetara guztietarako etekinik handiena ateratzeko zuzenduta doazenetarako erabiltzaileei era modu egokian erakustea beharrezkoa da, bestela, bere ustiapena mugatuta geratuko da, eta egin diren diruko inbertsioa eta denbora ez dira errentagarria izango.