Argitalpenak (43) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2020

  1. Cad learning in mechanical engineering at universities

    Computer-Aided Design and Applications, Vol. 18, Núm. 1, pp. 24-41

2019

  1. Implementación del enfoque AICLE (CLIL): propuesta para una asignatura de ingeniería

    IV Encontro Internacional de Formação na Docência (INCTE), Bragança, 3 e 4 de maio de 2019

  2. Hacia un enfoque de derechos: la participación de los niños y jóvenes con necesidades específicas de apoyo en contextos socioeducativos

    Investigación comprometida para la transformación social: actas del XIX Congreso Internacional de Investigación Educativa

  3. Participation and rights of children with Specific Needs of Educational Support in Castilla y León (Spain): bridging the gap between policies and practices

    International Journal of Inclusive Education, Vol. 23, Núm. 5, pp. 532-545

2018

  1. Evaluation of multimedia applications aimed to support the participation of youth with intellectual disability

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. Diseño Pedagógico Inclusivo de materiales multimedia

    Actas del V Congreso Internacional en Contextos Psicológicos, Educativos y de la Salud

  3. The importance of adaptive expertise in CAD learning: maintaining design intent

    Journal of Engineering Design, Vol. 29, Núm. 10, pp. 569-595

  4. Materiales multimedia: diseño desde una pedagogía inclusiva

    European Journal of Child Development, Education and Psychopathology, Vol. 6, Núm. 2, pp. 107-118

2017

  1. Learning CAD at university through summaries of the rules of design intent

    International Journal of Technology and Design Education, Vol. 27, Núm. 3, pp. 481-498

  2. Aplicaciones informáticas dirigidas a jóvenes y adultos con discapacidad intelectual para el desarrollo de las áreas de apoyo

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 48, Núm. 2, pp. 7-24

2016

  1. Avatares castellanos de "La Carmagnole" (II)

    Texto, género y discurso en el ámbito francófono

  2. Assistive Technology and Disability

    Disability and human rights: global perspectives (Macmillan education), pp. 173-188

  3. Ejercicios resueltos de tecnología mecánica

    Bellisco

  4. Dibujo técnico

    AENOR, Asociación Española de Normalización y Certificación

2015

  1. Review of the contents and methodology of the subject of graphic engineering

    New horizons in graphics engineering: proceedings of the XXV International Conference on Graphics Engineering. June, 17th-19th, Donostia - San Sebastián

  2. Interactive learning management system to develop spatial visualization abilities

    Computer Applications in Engineering Education, Vol. 23, Núm. 2, pp. 203-216

2014

  1. Validation of a tolerance analysis simulation procedure in assemblies

    International Journal of Advanced Manufacturing Technology, Vol. 76, Núm. 5-8, pp. 1297-1310

  2. Spatial visualization learning in engineering: Traditional methods vs. a web-based tool

    Educational Technology and Society, Vol. 17, Núm. 2, pp. 142-157