Research in Marketing and Innovation
R+M+I
![Foto de Research in Marketing and Innovation](/img/uploaded/45923D4BEA5EF28651E2402788EEC084.jpg)
![Foto de Universidad de Salamanca](/img/noimage_org.png)
Universidad de Salamanca
Salamanca, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (5)
2022
-
Influence of habitual level of consumption on willingness to pay: A satiation, sensitization, and habituation approach
International Journal of Hospitality Management, Vol. 103
-
Influence of satiation on consumer behavior in hospitality
Psychology and Marketing, Vol. 39, Núm. 4, pp. 667-682
-
¿Son realmente los consumidores más frecuentes los más valiosos?Influencia del nivel habitual de consumo y la saciedad sobre la disposicióna pagar y las relaciones a largo plazo.
Consumer-First Marketing: "cuidar al cliente" como leitmotiv empresarial (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 17-42
2017
-
To what extent does need for touch affect online perceived quality?
International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 45, Núm. 9, pp. 950-968
2015
-
Brands as substitutes for the need for touch in online shopping
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 27, pp. 121-125