Publicaciones en las que colabora con ISABEL VERONICA TRICIO GOMEZ (28)

2019

  1. Self-Organizing Maps to Validate Anti-Pollution Policies

    Logic Journal of the IGPL, Vol. 28, Núm. 4, pp. 596-614

2015

  1. A comparison of clustering techniques for meteorological analysis

    Advances in Intelligent Systems and Computing

  2. Neural networks for the visual analysis of regional pollution

    Proceedings - EUROCON 2015

  3. Neuro-fuzzy analysis of atmospheric pollution

    Lecture Notes in Artificial Intelligence (Subseries of Lecture Notes in Computer Science)

2014

  1. Impacto de un Plan de Acción Tutorial universitario: resultados académicos, implicación y satisfacción

    REDU: Revista de Docencia Universitaria, Vol. 12, Núm. 4

  2. Reflective review about the transversal competences of the Bolonia plan: the students' vision

    ICERI2014: 7th International Conference of Education, Research and Innovation

2012

  1. A tutorial action plan in the opinion of university students

    ICERI2012 Proceedings, 5th International Conference of Education, Research and Innovation Madrid, Spain. 19-21 November, 2012

  2. Improving education: a knowledge transfer map proposal for university tutorship

    5th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2012)

  3. Soft computing models to analyze atmospheric pollution issues

    Logic Journal of the IGPL, Vol. 20, Núm. 4, pp. 699-711

2011

  1. A climatologycal analysis by means of soft computing models

    Advances in Intelligent and Soft Computing

  2. Bolonia, un año después. Evaluación de la implantación del EEES en la Universidad de Burgos

    I Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Competitividad (CINAIC 2011). V libertad, la libre circulación de conocimiento. Madrid 26, 27 y 28 de septiembre de 2011

  3. Evaluation of university tutorial plan

    2011 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI)

  4. Guía de apoyo a los tutores

    Servicio de Publicaciones e Imagen Institucional

  5. Impacto de la acción tutorial sobre el rendimiento académico del alumnado de Grado: un estudio de caso

    I Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Competitividad (CINAIC 2011). V libertad, la libre circulación de conocimiento. Madrid 26, 27 y 28 de septiembre de 2011