Artículos (19) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2011

  1. Assessing the consumer’s choice of purchase channel in the tourism sector: Evidence from Spain

    EuroMed Journal of Business, Vol. 6, Núm. 1, pp. 77-99

  2. Consumer beliefs and motivations that influence repeat online purchases

    International Journal of Electronic Marketing and Retailing, Vol. 4, Núm. 4, pp. 270-292

  3. Corporate Social Responsibility and Reference Shareholders: An Analysis of European Multinational Firms

    Transnational Corporations Review, Vol. 3, Núm. 3, pp. 17-33

  4. Does involvement matter in online shopping satisfaction and trust?

    Psychology and Marketing, Vol. 28, Núm. 2, pp. 145-167

  5. Dual effect of perceived risk on cross-national e-commerce

    Internet Research, Vol. 21, Núm. 1, pp. 46-66

  6. El comportamiento de los directivos públicos y las emociones: una aplicación a la administración pública vasca

    Pertsonak eta Antolakunde Publikoak Kudeatzeko Euskal Aldizkaria = Revista Vasca de Gestión de Personas y Organizaciones Públicas, Núm. 2, pp. 8-23

  7. El papel de la conveniencia y de la norma subjetiva en la intention de compra por internet (b2c): Una aplicacion en la industria hotelera

    Revista Brasileira de Gestao de Negocios, Vol. 13, Núm. 39, pp. 137-158

  8. Internet as a distribution channel: Empirical evidence from the service sector and managerial opportunities

    Journal of Internet Commerce, Vol. 10, Núm. 2, pp. 106-127

  9. Key service innovation drivers in the tourism sector: Empirical evidence and managerial implications

    Service Business, Vol. 5, Núm. 4, pp. 339-360

  10. La influencia de la intensidad de los lazos afectivos en el conflicto de agencia entre los directivos y los propietarios familiares

    Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 335, pp. 139-170

  11. La influencia de la percepción del directivo en el resultado de la innovación: evidencias encontradas en España

    Universia Business Review, Núm. 31, pp. 184-203

  12. Las redes sociales en los consejos de administración: evolución del caso español y comparación entre modelos de gobierno

    Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 345, pp. 169-192

  13. Online buying perceptions in Spain: Can gender make a difference?

    Electronic Markets, Vol. 21, Núm. 4, pp. 267-281

  14. Ownership, control, and pyramids in Spanish commercial banks

    Journal of Banking and Finance, Vol. 35, Núm. 6, pp. 1464-1476

  15. The emergence of triple bottom line reporting in Spain

    Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 150, pp. 195-219

  16. The impact of market orientation dimensions on client cooperation in the development of new service innovations

    European Journal of Marketing, Vol. 45, Núm. 1, pp. 43-67

  17. Understanding online customer repurchasing intention: Analysis of convenience and trust and their moderating role

    Actual Problems of Economics, Vol. 126, Núm. 12, pp. 369-375

  18. Understanding the Effect of Internet Convenience on Intention to Purchase via the Internet

    Journal of marketing development and competitiveness, Vol. 5, Núm. 4, pp. 32-50

  19. ¿El autoempleo reduce el desempleo?: aportaciones desde la franquicia

    Esic market, Núm. 140, pp. 107-125