Artículos (20) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. Actualidad sobre la Directiva 2014/95/UE de información no financiera en España

    Revista contable, Núm. 56, pp. 102-109

  2. Attitude toward m-advertising and m-repurchase

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 23, Núm. 2, pp. 96-102

  3. Consumer expectations of online services in the insurance industry: An exploratory study of drivers and outcomes

    Frontiers in Psychology, Vol. 8, Núm. JUL

  4. Corporate risk-taking, returns and the nature of major shareholders: Evidence from prospect theory

    Research in International Business and Finance, Vol. 42, pp. 900-911

  5. Creando valor mediante la aplicación de modelos de capital intelectual

    Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 27, Núm. 65, pp. 25-38

  6. Curbing electronic shopper perceived opportunism and encouraging trust

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 117, Núm. 10, pp. 2210-2226

  7. Do affective variables make a difference in consumers behavior toward mobile advertising?

    Frontiers in Psychology, Vol. 7, Núm. JAN

  8. Economic sustainability in franchising: A model to predict franchisor success or failure

    Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 8

  9. Effects of contract and trust on franchisor performance

    Contemporary Economics, Vol. 11, Núm. 4, pp. 383-400

  10. El papel de la contabilidad monástica a lo largo de la historia en el orbe cristiano: una revisión

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 20, Núm. 2, pp. 143-156

  11. En torno a la evolución de la investigación en contabilidad social y medioambiental

    Teuken Bidikay: Revista Latinoamericana de Investigación en Organizaciones, Ambiente y Sociedad, Vol. 8, Núm. 11, pp. 21-38

  12. How can European museums reach sustainability?

    Tourism Review, Vol. 72, Núm. 3, pp. 303-318

  13. La utilidad de la información contable en el ámbito laboral: medición del rendimiento y establecimiento de recompensas

    Revista Visión Contable, Núm. 16, pp. 74-94

  14. Las mujeres toman el mando: un estudio de las empresas líderes en sostenibilidad. Accésit Premio Estudios Financieros 2017

    Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 416, pp. 149-174

  15. Los empleados como usuarios de la información contable: propuesta de un modelo de participación en los resultados positivos de la empresa

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 119, pp. 4-6

  16. Planetary Boundaries and Sustainability Indicators. A Survey of Corporate Reporting Boundaries

    Sustainable Development, Vol. 25, Núm. 2, pp. 123-137

  17. Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior

    Computers in Human Behavior, Vol. 68, pp. 465-471

  18. The impact of retail store format on the satisfaction-loyalty link: An empirical investigation

    Journal of Business Research, Vol. 77, pp. 14-22

  19. To what extent does need for touch affect online perceived quality?

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 45, Núm. 9, pp. 950-968

  20. Twitter to Manage Emotions in Political Marketing

    Journal of Promotion Management, Vol. 23, Núm. 3, pp. 359-371