Publicaciones (30) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2014

  1. Accounting and global climate change issues

    Sustainability Accounting and Accountability: Second Edition (Taylor and Francis), pp. 199-212

  2. Accounting and sustainable development: An exploration

    Accounting, Organizations and Society, Vol. 39, Núm. 6, pp. 395-413

  3. Are signals a solution to perceived risk and opportunism in mobile shopping? Gender differences and similarities

    The Evolution of the Internet in the Business Sector: Web 1.0 to Web 3.0 (IGI Global), pp. 1-24

  4. Brand and performance signals in the choice of franchise opportunities

    Service Industries Journal, Vol. 34, Núm. 9-10, pp. 772-787

  5. Carbon accounting and carbon governance

    Social and Environmental Accountability Journal

  6. Celebrating the intellectual contribution of professor Rob Gray: The past, present and future of social and environmental accounting research

    Social and Environmental Accountability Journal

  7. Corporate risk taking and financial crisis: The role of institutional investors

    Transformations in Business and Economics, Vol. 13, Núm. 1, pp. 124-141

  8. Editorial

    Social and Environmental Accountability Journal

  9. El estado del arte de la orientación al mercado en las organizaciones culturales

    Contaduría y administración, Vol. 59, Núm. 1, pp. 259-282

  10. Franquicias

    Creación de empresas y emprendimiento: de estudiante a empresario (Pearson Educación), pp. 431-448

  11. Hospital management and the creation of value through clinical research

    Revista Electrónica de Biomedicina, Núm. 1, pp. 9-18

  12. How can E-vendors create trust in B2C and C2C contexts?

    Electronic Payment Systems for Competitive Advantage in E-Commerce (IGI Global), pp. 72-92

  13. How generational stage affects agency conflict between family managers and family owners

    Notas técnicas: [continuación de Documentos de Trabajo FUNCAS]

  14. Influence of social media on the image formation of a tourist destination: differences between visitors and non-visitors

    Future of entrepreneurship

  15. La aplicación empresarial del marketing viral y el efecto boca-oreja electrónico: opiniones de las empresas

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 14, Núm. 1, pp. 15-31

  16. La perspectiva de marketing

    Análisis de la performance en las empresas: una perspectiva integrada (Editorial UOC), pp. 105-125

  17. Los interlocking directorates en España: evolución, poder y consejeros independientes

    Revista internacional de sociología, Vol. 72, Núm. 1, pp. 83-114

  18. Marketing en el sector del lujo

    Estrategias de marketing sectorial (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 15-42

  19. Perfiles de alumnos según el uso deseado de las TIC por el profesor universitario

    Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 45, pp. 37-50

  20. Personally engaged with retail clients: Marketing 3.0 in response to new consumer profiles

    Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 2060-2078