Programa de doctorado
Economía de la Empresa (Interuniversitario)
Artigos (19) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2011
-
Assessing the consumer’s choice of purchase channel in the tourism sector: Evidence from Spain
EuroMed Journal of Business, Vol. 6, Núm. 1, pp. 77-99
-
Consumer beliefs and motivations that influence repeat online purchases
International Journal of Electronic Marketing and Retailing, Vol. 4, Núm. 4, pp. 270-292
-
Corporate Social Responsibility and Reference Shareholders: An Analysis of European Multinational Firms
Transnational Corporations Review, Vol. 3, Núm. 3, pp. 17-33
-
Does involvement matter in online shopping satisfaction and trust?
Psychology and Marketing, Vol. 28, Núm. 2, pp. 145-167
-
Dual effect of perceived risk on cross-national e-commerce
Internet Research, Vol. 21, Núm. 1, pp. 46-66
-
El comportamiento de los directivos públicos y las emociones: una aplicación a la administración pública vasca
Pertsonak eta Antolakunde Publikoak Kudeatzeko Euskal Aldizkaria = Revista Vasca de Gestión de Personas y Organizaciones Públicas, Núm. 2, pp. 8-23
-
El papel de la conveniencia y de la norma subjetiva en la intention de compra por internet (b2c): Una aplicacion en la industria hotelera
Revista Brasileira de Gestao de Negocios, Vol. 13, Núm. 39, pp. 137-158
-
Internet as a distribution channel: Empirical evidence from the service sector and managerial opportunities
Journal of Internet Commerce, Vol. 10, Núm. 2, pp. 106-127
-
Key service innovation drivers in the tourism sector: Empirical evidence and managerial implications
Service Business, Vol. 5, Núm. 4, pp. 339-360
-
La influencia de la intensidad de los lazos afectivos en el conflicto de agencia entre los directivos y los propietarios familiares
Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 335, pp. 139-170
-
La influencia de la percepción del directivo en el resultado de la innovación: evidencias encontradas en España
Universia Business Review, Núm. 31, pp. 184-203
-
Las redes sociales en los consejos de administración: evolución del caso español y comparación entre modelos de gobierno
Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 345, pp. 169-192
-
Online buying perceptions in Spain: Can gender make a difference?
Electronic Markets, Vol. 21, Núm. 4, pp. 267-281
-
Ownership, control, and pyramids in Spanish commercial banks
Journal of Banking and Finance, Vol. 35, Núm. 6, pp. 1464-1476
-
The emergence of triple bottom line reporting in Spain
Revista española de financiación y contabilidad, Núm. 150, pp. 195-219
-
The impact of market orientation dimensions on client cooperation in the development of new service innovations
European Journal of Marketing, Vol. 45, Núm. 1, pp. 43-67
-
Understanding online customer repurchasing intention: Analysis of convenience and trust and their moderating role
Actual Problems of Economics, Vol. 126, Núm. 12, pp. 369-375
-
Understanding the Effect of Internet Convenience on Intention to Purchase via the Internet
Journal of marketing development and competitiveness, Vol. 5, Núm. 4, pp. 32-50
-
¿El autoempleo reduce el desempleo?: aportaciones desde la franquicia
Esic market, Núm. 140, pp. 107-125