Programa de doctorado
Economía de la Empresa (Interuniversitario)
Articles (20) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a
2017
-
Actualidad sobre la Directiva 2014/95/UE de información no financiera en España
Revista contable, Núm. 56, pp. 102-109
-
Attitude toward m-advertising and m-repurchase
European Research on Management and Business Economics, Vol. 23, Núm. 2, pp. 96-102
-
Consumer expectations of online services in the insurance industry: An exploratory study of drivers and outcomes
Frontiers in Psychology, Vol. 8, Núm. JUL
-
Corporate risk-taking, returns and the nature of major shareholders: Evidence from prospect theory
Research in International Business and Finance, Vol. 42, pp. 900-911
-
Creando valor mediante la aplicación de modelos de capital intelectual
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 27, Núm. 65, pp. 25-38
-
Curbing electronic shopper perceived opportunism and encouraging trust
Industrial Management and Data Systems, Vol. 117, Núm. 10, pp. 2210-2226
-
Do affective variables make a difference in consumers behavior toward mobile advertising?
Frontiers in Psychology, Vol. 7, Núm. JAN
-
Economic sustainability in franchising: A model to predict franchisor success or failure
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 8
-
Effects of contract and trust on franchisor performance
Contemporary Economics, Vol. 11, Núm. 4, pp. 383-400
-
El papel de la contabilidad monástica a lo largo de la historia en el orbe cristiano: una revisión
Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 20, Núm. 2, pp. 143-156
-
En torno a la evolución de la investigación en contabilidad social y medioambiental
Teuken Bidikay: Revista Latinoamericana de Investigación en Organizaciones, Ambiente y Sociedad, Vol. 8, Núm. 11, pp. 21-38
-
How can European museums reach sustainability?
Tourism Review, Vol. 72, Núm. 3, pp. 303-318
-
La utilidad de la información contable en el ámbito laboral: medición del rendimiento y establecimiento de recompensas
Revista Visión Contable, Núm. 16, pp. 74-94
-
Las mujeres toman el mando: un estudio de las empresas líderes en sostenibilidad. Accésit Premio Estudios Financieros 2017
Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 416, pp. 149-174
-
Los empleados como usuarios de la información contable: propuesta de un modelo de participación en los resultados positivos de la empresa
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 119, pp. 4-6
-
Planetary Boundaries and Sustainability Indicators. A Survey of Corporate Reporting Boundaries
Sustainable Development, Vol. 25, Núm. 2, pp. 123-137
-
Tell me what they are like and I will tell you where they buy. An analysis of omnichannel consumer behavior
Computers in Human Behavior, Vol. 68, pp. 465-471
-
The impact of retail store format on the satisfaction-loyalty link: An empirical investigation
Journal of Business Research, Vol. 77, pp. 14-22
-
To what extent does need for touch affect online perceived quality?
International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 45, Núm. 9, pp. 950-968
-
Twitter to Manage Emotions in Political Marketing
Journal of Promotion Management, Vol. 23, Núm. 3, pp. 359-371