Programa de doctorado
Economía de la Empresa (Interuniversitario)
Artikel (16) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2021
-
"Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores
Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38
-
De otro mundo y en otra lengua: informes de sostenibilidad sin conflictos ambientales ni pueblos originarios
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 31, Núm. 82, pp. 87-105
-
Determinantes da experiência do cliente com serviços eletrônicos: O caso das universidades online
Revista Brasileira de Gestao de Negocios, Vol. 23, Núm. 1, pp. 1-20
-
El capital intelectual: factor clave en la relación empresa-sociedad-sostenibilidad
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 135, pp. 13-15
-
How to select franchisees: A model proposal
Journal of Business Research, Vol. 135, pp. 676-684
-
Narrowing the gap between consumer purchasing intention and behaviour through ecolabelling: a challenge for eco-entrepreneurism
British Food Journal, Vol. 123, Núm. 10, pp. 3293-3308
-
Politicians in disguise and financial experts on the board: evidence from Spanish cajas
Business Research Quarterly, Vol. 24, Núm. 2, pp. 174-191
-
Relevancia de los intangibles para la valoración de las acciones de las empresas en el mercado: evidencias desde el contexto argentino
Contaduría y administración, Vol. 66, Núm. 3
-
Studying the impact of food values, subjective norms and brand love on loyalty: findings obtained at fast food restaurants in Mexico
Documentos de trabajo de la Cátedra Fundación Areces de Distribución Comercial. Docfradis
-
The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment
Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84
-
The impact of social capital on entrepreneurial intention and its antecedents: Differences between social capital online and offline
BRQ Business Research Quarterly
-
The influence of website quality and star rating signals on booking intention: analyzing the moderating effect of variety seeking
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 25, Núm. 1, pp. 3-28
-
The pre-history of sustainability reporting: a constructivist reading
Accounting, Auditing and Accountability Journal, Vol. 34, Núm. 9, pp. 131-150
-
The role of national culture as a lens for stakeholder evaluation of corporate social performance and its effect on corporate reputation
BRQ Business Research Quarterly, pp. 234094442110074
-
What colour are you? Smartphone addiction traffic lights and user profiles
European Journal of Management and Business Economics
-
¿Cómo gestionar una buena reputación corporativa?: las empresas no solo deben ser socialmente responsables sino parecerlo
Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 459, pp. 167-194