Articles (16) Publications auxquelles un chercheur a participé

2021

  1. "Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores

    Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38

  2. De otro mundo y en otra lengua: informes de sostenibilidad sin conflictos ambientales ni pueblos originarios

    Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 31, Núm. 82, pp. 87-105

  3. Determinantes da experiência do cliente com serviços eletrônicos: O caso das universidades online

    Revista Brasileira de Gestao de Negocios, Vol. 23, Núm. 1, pp. 1-20

  4. El capital intelectual: factor clave en la relación empresa-sociedad-sostenibilidad

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 135, pp. 13-15

  5. How to select franchisees: A model proposal

    Journal of Business Research, Vol. 135, pp. 676-684

  6. Narrowing the gap between consumer purchasing intention and behaviour through ecolabelling: a challenge for eco-entrepreneurism

    British Food Journal, Vol. 123, Núm. 10, pp. 3293-3308

  7. Politicians in disguise and financial experts on the board: evidence from Spanish cajas

    Business Research Quarterly, Vol. 24, Núm. 2, pp. 174-191

  8. Relevancia de los intangibles para la valoración de las acciones de las empresas en el mercado: evidencias desde el contexto argentino

    Contaduría y administración, Vol. 66, Núm. 3

  9. Studying the impact of food values, subjective norms and brand love on loyalty: findings obtained at fast food restaurants in Mexico

    Documentos de trabajo de la Cátedra Fundación Areces de Distribución Comercial. Docfradis

  10. The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment

    Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84

  11. The impact of social capital on entrepreneurial intention and its antecedents: Differences between social capital online and offline

    BRQ Business Research Quarterly

  12. The influence of website quality and star rating signals on booking intention: analyzing the moderating effect of variety seeking

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 25, Núm. 1, pp. 3-28

  13. The pre-history of sustainability reporting: a constructivist reading

    Accounting, Auditing and Accountability Journal, Vol. 34, Núm. 9, pp. 131-150

  14. The role of national culture as a lens for stakeholder evaluation of corporate social performance and its effect on corporate reputation

    BRQ Business Research Quarterly, pp. 234094442110074

  15. What colour are you? Smartphone addiction traffic lights and user profiles

    European Journal of Management and Business Economics

  16. ¿Cómo gestionar una buena reputación corporativa?: las empresas no solo deben ser socialmente responsables sino parecerlo

    Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 459, pp. 167-194