Programa de doctorado
Economía de la Empresa (Interuniversitario)
Publicacions (30) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a
2014
-
Accounting and global climate change issues
Sustainability Accounting and Accountability: Second Edition (Taylor and Francis), pp. 199-212
-
Accounting and sustainable development: An exploration
Accounting, Organizations and Society, Vol. 39, Núm. 6, pp. 395-413
-
Are signals a solution to perceived risk and opportunism in mobile shopping? Gender differences and similarities
The Evolution of the Internet in the Business Sector: Web 1.0 to Web 3.0 (IGI Global), pp. 1-24
-
Brand and performance signals in the choice of franchise opportunities
Service Industries Journal, Vol. 34, Núm. 9-10, pp. 772-787
-
Carbon accounting and carbon governance
Social and Environmental Accountability Journal
-
Celebrating the intellectual contribution of professor Rob Gray: The past, present and future of social and environmental accounting research
Social and Environmental Accountability Journal
-
Corporate risk taking and financial crisis: The role of institutional investors
Transformations in Business and Economics, Vol. 13, Núm. 1, pp. 124-141
-
Editorial
Social and Environmental Accountability Journal
-
El estado del arte de la orientación al mercado en las organizaciones culturales
Contaduría y administración, Vol. 59, Núm. 1, pp. 259-282
-
Franquicias
Creación de empresas y emprendimiento: de estudiante a empresario (Pearson Educación), pp. 431-448
-
Hospital management and the creation of value through clinical research
Revista Electrónica de Biomedicina, Núm. 1, pp. 9-18
-
How can E-vendors create trust in B2C and C2C contexts?
Electronic Payment Systems for Competitive Advantage in E-Commerce (IGI Global), pp. 72-92
-
How generational stage affects agency conflict between family managers and family owners
Notas técnicas: [continuación de Documentos de Trabajo FUNCAS]
-
Influence of social media on the image formation of a tourist destination: differences between visitors and non-visitors
Future of entrepreneurship
-
La aplicación empresarial del marketing viral y el efecto boca-oreja electrónico: opiniones de las empresas
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 14, Núm. 1, pp. 15-31
-
La perspectiva de marketing
Análisis de la performance en las empresas: una perspectiva integrada (Editorial UOC), pp. 105-125
-
Los interlocking directorates en España: evolución, poder y consejeros independientes
Revista internacional de sociología, Vol. 72, Núm. 1, pp. 83-114
-
Marketing en el sector del lujo
Estrategias de marketing sectorial (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 15-42
-
Perfiles de alumnos según el uso deseado de las TIC por el profesor universitario
Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 45, pp. 37-50
-
Personally engaged with retail clients: Marketing 3.0 in response to new consumer profiles
Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 2060-2078