Programa de doctorado
Economía de la Empresa (Interuniversitario)
Publikationen (32) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2017
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A typology of firms regarding M-commerce adoption
Mobile Commerce: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 550-565
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Actualidad sobre la Directiva 2014/95/UE de información no financiera en España
Revista contable, Núm. 56, pp. 102-109
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Aiming at understanding consumers´behavior in fast-food restaurants: a food values approach
XXIX Congreso Internacional de Marketing AEMARK, Sevilla, 6-8 de septiembre de 2017
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Are signals a solution to perceived risk and opportunism in mobile shopping?: Gender differences and similarities
Mobile Commerce: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1365-1389
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Attitude toward m-advertising and m-repurchase
European Research on Management and Business Economics, Vol. 23, Núm. 2, pp. 96-102
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Consumer expectations of online services in the insurance industry: An exploratory study of drivers and outcomes
Frontiers in Psychology, Vol. 8, Núm. JUL
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Corporate risk-taking, returns and the nature of major shareholders: Evidence from prospect theory
Research in International Business and Finance, Vol. 42, pp. 900-911
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Creación de empresas familiares
Empresa familiar: análisis estratégico (Deusto), pp. 117-140
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Creando valor mediante la aplicación de modelos de capital intelectual
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 27, Núm. 65, pp. 25-38
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Curbing electronic shopper perceived opportunism and encouraging trust
Industrial Management and Data Systems, Vol. 117, Núm. 10, pp. 2210-2226
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Do affective variables make a difference in consumers behavior toward mobile advertising?
Frontiers in Psychology, Vol. 7, Núm. JAN
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Economic sustainability in franchising: A model to predict franchisor success or failure
Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 8
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Editorial
Social and Environmental Accountability Journal
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Editorial: From consumer experience to affective loyalty: Challenges and prospects in the psychology of consumer behavior 3.0
Frontiers in Psychology
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Effects of contract and trust on franchisor performance
Contemporary Economics, Vol. 11, Núm. 4, pp. 383-400
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El papel de la contabilidad monástica a lo largo de la historia en el orbe cristiano: una revisión
Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 20, Núm. 2, pp. 143-156
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En torno a la evolución de la investigación en contabilidad social y medioambiental
Teuken Bidikay: Revista Latinoamericana de Investigación en Organizaciones, Ambiente y Sociedad, Vol. 8, Núm. 11, pp. 21-38
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Estudio de las expectativas en el área personal para canales online: influencia de la reputación y la adopción de tecnología
XXXI Annual Meeting of the Academy, AEDEM, Madrid, 7-9 de junio de 2017
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Evaluación continua en la Universidad de Burgos: propuesta de formación del profesorado en titulaciones en modalidad online
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XIV FECIES
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How can E-vendors create trust in B2C and C2C contexts?
Mobile Commerce: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1390-1412