Argitalpenak (32) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2017

  1. A typology of firms regarding M-commerce adoption

    Mobile Commerce: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 550-565

  2. Actualidad sobre la Directiva 2014/95/UE de información no financiera en España

    Revista contable, Núm. 56, pp. 102-109

  3. Aiming at understanding consumers´behavior in fast-food restaurants: a food values approach

    XXIX Congreso Internacional de Marketing AEMARK, Sevilla, 6-8 de septiembre de 2017

  4. Are signals a solution to perceived risk and opportunism in mobile shopping?: Gender differences and similarities

    Mobile Commerce: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1365-1389

  5. Attitude toward m-advertising and m-repurchase

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 23, Núm. 2, pp. 96-102

  6. Consumer expectations of online services in the insurance industry: An exploratory study of drivers and outcomes

    Frontiers in Psychology, Vol. 8, Núm. JUL

  7. Corporate risk-taking, returns and the nature of major shareholders: Evidence from prospect theory

    Research in International Business and Finance, Vol. 42, pp. 900-911

  8. Creación de empresas familiares

    Empresa familiar: análisis estratégico (Deusto), pp. 117-140

  9. Creando valor mediante la aplicación de modelos de capital intelectual

    Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 27, Núm. 65, pp. 25-38

  10. Curbing electronic shopper perceived opportunism and encouraging trust

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 117, Núm. 10, pp. 2210-2226

  11. Do affective variables make a difference in consumers behavior toward mobile advertising?

    Frontiers in Psychology, Vol. 7, Núm. JAN

  12. Economic sustainability in franchising: A model to predict franchisor success or failure

    Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 8

  13. Editorial

    Social and Environmental Accountability Journal

  14. Editorial: From consumer experience to affective loyalty: Challenges and prospects in the psychology of consumer behavior 3.0

    Frontiers in Psychology

  15. Effects of contract and trust on franchisor performance

    Contemporary Economics, Vol. 11, Núm. 4, pp. 383-400

  16. El papel de la contabilidad monástica a lo largo de la historia en el orbe cristiano: una revisión

    Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 20, Núm. 2, pp. 143-156

  17. En torno a la evolución de la investigación en contabilidad social y medioambiental

    Teuken Bidikay: Revista Latinoamericana de Investigación en Organizaciones, Ambiente y Sociedad, Vol. 8, Núm. 11, pp. 21-38

  18. Estudio de las expectativas en el área personal para canales online: influencia de la reputación y la adopción de tecnología

    XXXI Annual Meeting of the Academy, AEDEM, Madrid, 7-9 de junio de 2017

  19. Evaluación continua en la Universidad de Burgos: propuesta de formación del profesorado en titulaciones en modalidad online

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XIV FECIES

  20. How can E-vendors create trust in B2C and C2C contexts?

    Mobile Commerce: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1390-1412