Estudio de validación del instrumento “teachers self efficacy scale” (tses – versión larga) de tschannen-moran y woolfolk
- José Antonio Bueno Álvarez 1
- Carmen Gloria Covarrubias Apablaza 2
- Esther Rodríguez Quintana 1
- Cristina di Giusto Valle 3
-
1
Universidad Complutense de Madrid
info
- 2 Universidad de Talca, Chile
-
3
Universidad de Burgos
info
- Tamara Ramiro-Sánchez (comp.)
- Mª Teresa Ramiro-Sánchez (comp.)
Editorial: Asociación Española de Psicología Conductual AEPC
ISBN: 978-84-606-6429-1
Any de publicació: 2015
Pàgines: 170
Congrés: International Congress of Educational Sciences and Development (3. 2015. San Sebastián)
Tipus: Aportació congrés
Els documents de l'Observatori s'actualitzen diàriament. Aquesta data fa referència a l'actualització de la informació relacionada amb l'estructura de l'Observatori (persones, grups d'investigació, unitats organitzatives, projectes, etc.).