Evaluación formativa para el aprendizaje de teatro de sombras
- Ángel Pérez Pueyo 1
- Alejandra Hernando Garijo 2
- David Hortigüela Alcalá 2
-
1
Universidad de León
info
-
2
Universidad de Burgos
info
ISSN: 1577-0834
Any de publicació: 2022
Número: 77
Pàgines: 1002-1003
Tipus: Article
Altres publicacions en: Tándem: Didáctica de la educación física
Resum
Se muestra una experiencia que evidencia el aprendizaje de teatro de sombras en educación física a través de la evaluación formativa y compartida.
Referències bibliogràfiques
- López Pastor, V. M. y Pérez Pueyo, A. (2017). Evaluación Formativa y Compartida en Educación: Experiencias de éxito en todas las Etapas Educativas. Universidad de León.
- Pérez Pueyo, A. (coord.) (2010). Asombrarte. El estilo actitudinal, la evaluación formativa y el proyecto cooperativo. Alpe
- Pérez Pueyo, A., Hortigüela Alcalá, D. y Herran, I. (2021). The Attitudinal Style as Peda-gogical Model in Physical Education. International Journal of Environmental Research. Public Health, (18), 374.
Els documents de l'Observatori s'actualitzen diàriament. Aquesta data fa referència a l'actualització de la informació relacionada amb l'estructura de l'Observatori (persones, grups d'investigació, unitats organitzatives, projectes, etc.).