Reconstruyendo la acción tutorial del maestro en tiempos de incertidumbre: hacia un modelo analítico desde el cuidado
- Alfredo Berbegal Vázquez 2
- Abel Merino Orozco 1
- Ana Arraiz Pérez 2
- Fernando Sabirón Sierra 2
-
1
Universidad de Burgos
info
-
2
Universidad de Zaragoza
info
- Carmen Cavaco (coord.)
- Fernando Albuquerque Costa (coord.)
- Joana Marques (coord.)
- Joana Viana (coord.)
- Rúben Marreiros (coord.)
- Ana Rita Faria (coord.)
- Nuno Dorotea (coord.)
Editorial: Instituto de Educação da Universidade do Lisboa
ISBN: 978-989-8272-43-0
Any de publicació: 2022
Pàgines: 731-737
Congrés: XXIX Colóquio da AFIRSE Portugal Instituto de Educação da ULisboa 9 a 11 de fevereiro de 2022 Lisboa
Tipus: Aportació congrés
Els documents de l'Observatori s'actualitzen diàriament. Aquesta data fa referència a l'actualització de la informació relacionada amb l'estructura de l'Observatori (persones, grups d'investigació, unitats organitzatives, projectes, etc.).