¿Qué elementos de naturaleza de la ciencia podría aprender nuestro alumnado con fenómenos meteorológicos extremos?
- M. Eugenia Seoane 1
- Ileana M. Greca 2
- Irene Arriassecq 3
- Agustín Adúriz-Bravo 4
- 1 ECienTec-CIC-, Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires
- 2 Facultad de Educación, Universidad de Burgos
- 3 3ECienTec-CIC-, Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires
- 4 CeFIEC, Facultad de Ciencias Exactas y Naturales. Universidad de Buenos Aires
- Alicia Benarroch Benarroch (ed. lit.)
Editorial: Servicio de Publicaciones ; Universidad de Granada
ISBN: 978-84-338-7039-1
Any de publicació: 2022
Pàgines: 47-52
Congrés: Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales (30. 2022. Melilla)
Tipus: Aportació congrés
Els documents de l'Observatori s'actualitzen diàriament. Aquesta data fa referència a l'actualització de la informació relacionada amb l'estructura de l'Observatori (persones, grups d'investigació, unitats organitzatives, projectes, etc.).