Luis Jorge
Martín Antón
Publicaciones en las que colabora con Luis Jorge Martín Antón (11)
2024
-
Academic procrastination of Spanish pre-service teachers during the Covid-19 pandemic
Psicología educativa, Vol. 30, Núm. 1, pp. 57-66
-
Situational evaluation of teachers’ social-emotional competence: Spanish version of the test of regulation in and understanding of social situations in teaching (TRUST)
Social Psychology of Education
-
Using Eye Tracking Technology to Analyse Cognitive Load in Multichannel Activities in University Students
International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 40, Núm. 12, pp. 3263-3281
-
Using Integrated Multimodal Technology: A Way to Personalise Learning in Health Science and Biomedical Engineering Students
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 14, Núm. 16
2023
-
Aplicación y retos de la tecnología de movimiento ocular en Educación Superior
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 76, pp. 35-46
-
Perceived satisfaction of university students with the use of chatbots as a tool for self-regulated learning
Heliyon, Vol. 9, Núm. 1
-
Psychometric properties of the academic procrastination scale in Spanish university students
Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 48, Núm. 5, pp. 642-656
2022
-
La procrastinación en la formación inicial del profesorado: el rol de las estrategias de aprendizaje y el rendimiento académico
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 25, Núm. 2, pp. 65-88
-
Satisfacción de los estudiantes con la docencia online en tiempos de COVID-19
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 70, pp. 35-45
-
Teacher Training Effectiveness in Self-Regulation in Virtual Environments
Frontiers in Psychology, Vol. 13
2019
-
Will personalized e-Learning increase deep learning in higher education?
Information Discovery and Delivery, Vol. 47, Núm. 1, pp. 53-63