Argitalpenak (8) IRAYA YANEZ PEREZ argitalpenak

2024

  1. Design and usability evaluation of a mobile app for elementary school inquiry-based science learning

    School Science and Mathematics

  2. Diseño y desarrollo de IndagApp: un recurso innovador para la enseñanza de las ciencias por indagación

    31 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales: Hacia una educación científica alineada con la Agenda 2030

  3. Diseño y usabilidad de IndagApp: una app para la enseñanza de las ciencias por indagación

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 2

  4. Effects of ChatGPT use on undergraduate students’ creativity: a threat to creative thinking?

    Discover Artificial Intelligence, Vol. 4, Núm. 1

  5. INDAGAPP: Un nuevo recurso para la enseñanza de las ciencias por indagación

    Sobre la educación científica y el cuidado de la casa común: Necesidades y perspectivas (Dykinson), pp. 162-184

  6. Measuring Self-Efficacy Beliefs in Teaching Inquiry-Based Science and the Nature of Scientific Inquiry

    Science and Education

  7. The IndagApp mobile app: an inquiry-based science teaching resource: usability evaluation with pre-service teachers

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 13, Núm. 1

  8. Towards a Socio-Constructivist Didactic Model for Integrated STEM Education

    Interchange, Vol. 55, Núm. 1, pp. 75-91